13 January, 2016

Belpogingen begrenzing op basis van conversie

CallPro registreert van elk gesprek een belpoging. Deze belpogingen hebben volgnummers, en op deze volgnummers zijn begrenzingen in te stellen. Met deze informatie is goed na te gaan wat het kost en welke conversie verloren gaat als een belpogingbegrenzing wordt ingesteld. Het is belangrijk om naar een grote periode te…

Read Story
3 December, 2015

Een eigen telefooncentrale in de cloud

Staat u op het punt om een nieuwe telefooncentrale aan te schaffen, of is het tijd om oude windows server te vervangen, denk dan eens aan de cloud. Wij bieden onze telefonie oplossing sinds enige tijd ook aan als hosted telefooncentrale. Geen SaaS maar uw eigen telefooncentrale gehost in de…

Read Story
27 November, 2015

SMS berichten versturen

Met de CallPro fulfilment services kunnen SMS berichten worden verstuurd. Voor gebruikers die bellen via onze SpeakUp SIP trunk is dit nu nog makkelijker geworden. De Fulfilment module heeft een koppeling met de SMS gateway van SpeakUp waarmee voor € 0,08 per SMS eenvoudig berichten kunnen worden verstuurd.

Read Story
2 November, 2015

Seminar planning met de agendamodule

Met de Agendamodule ondersteunen wij het proces van het inplannen van bezoekafspraken voor een medewerker. Dubbel inplannen van afspraken wordt…

Read Story
8 October, 2015

Excel import gaat in de fout

Recent kreeg ik een vraag van een klant waarom CallPro kolommen met inhoud "1+3" niet kon importeren. Bij navraag bleek dat gebruik wordt gemaakt van een Excel bestand waar een kolom aanwezig is die gebruikt wordt om meerdere checkbox keuzes te zetten tijdens een update import van een bellijst. Alle…

Read Story
14 August, 2015

Real-time contractwaarde berekening in het belscript

We hebben een "recept" gemaakt waarmee je in minder dan 10 minuten een real-time contractwaarde berekening kunt toevoegen aan het belscript. Hoewel dit recept specifiek gemaakt is voor telefonie kan het principe makkelijk worden toegepast op elke soort real-time berekening. Het doel was om de agent te ondersteunen bij het inschatten…

Read Story
10 August, 2015

Algemeen bedrijfsinformatieveld

Hoe maak je een informatieveld waar de agent algemene bedrijfsinformatie in kan opslaan die tijdens het belproces wordt verzameld. 1. Begin met het toevoegen van een extra veld in de scriptdefinitie waar we de informatie in kunnen bewaren. Noem dit veld bijvoorbeeld "comp_note" en maak het .veld van type memo.…

Read Story
22 June, 2015

html opmaak in icalendar bestanden voor CallPro afspraakbevestigingen

Het bevestigen van in CallPro gemaakte bezoekafspraken wordt veel gebruikt. Als de afspraakbevestiging per email naar de buitendienst medewerker wordt gestuurd kan ook een iCalendar bijlage worden meegestuurd. Met deze bijlage kan de adviseur de afspraak snel overnemen in zijn Outlook agenda. Het iCalendar bestandsformaat is zeer beperkt (https://en.wikipedia.org/wiki/ICalendar) maar…

Read Story
15 June, 2015

Workshop “Hoe werkt CallPro” op 14 juli 2015

Ter gelegenheid van ons 20 jarig jubileum geven wij op Dinsdag 14 Juli a.s. bij ons op kantoor een gratis workshop “Hoe werkt CallPro”. De nadruk zal tijdens deze workshop liggen op de manier waarop CallPro campagnes, bellijsten en belopdrachten aanbiedt en verwerkt. De kennis die wordt opgedaan tijdens deze workshop…

Read Story
1 June, 2015

Blending progressive en predictive campagnes

In CallPro v4.20 kunnen niet alleen inbound en outbound campagnes worden geblend, maar ook outbound campagnes van verschillende dialing modes. Zo kunnen outbound progressive en predictive campagnes nu tegelijkertijd actief zijn en zorgt CallPro dat de juiste call in de juiste dialingmode wordt aangeboden. Overigens is een van de redenen…

Read Story
Arrow-up