Bedrijven vinden het niet vreemd dat je ze belt om iets te verkopen; de meeste bedrijven krijgen minstens 1 verkoop…
Read StoryEen goede reden waarom Telemarketing nog steeds een nuttige methode is om in contact te komen met prospects is de…
Read StoryInteressant stuk over predictive dialers van Patrick Jordens in het CCM jaarboek 2015. Met name de sectie over overschrijding van de norm. Wij vinden dat een predictive dialer helemaal geen “knoppen” hoeft te hebben die een supervisor kan instellen. De enige instelling is het toegestane abandoned call percentage. De dialer…
Read StoryVoor het bewaren van bestanden zijn er steeds meer mogelijkheden. Traditioneel staan bestanden op de fileserver, vaak een Windows server. Hoewel dit voor veel situaties nog steeds een goede oplossing is zijn er steeds meer alternatieve oplossingen zoals NAS (Network Attached Storage) bij gekomen. Synology biedt fraaie rackmountable NAS oplossingen…
Read StoryIn CallPro kunnen op zeer eenvoudige wijze overzichten worden gemaakt van de belresultaten. Als voorbeeld "conversie per beller". Vanuit de CallPro Resource Explorer ga naar XSL Rapporten en kies "Belhistorie statistieken". Begin een nieuwe sjabloon gebaseerd op de standaardinstellingen. Stel een periode in waarvoor het overzicht getoond moet worden. Stel…
Read StorySinds 13 juni 2014 is de natte handtekening een vereiste in veel gevallen bij telefonische verkoop. bedrijven die producten of…
Read Story