19 May, 2015

Waarom B2B Telemarketing werkt 2/3

Bedrijven vinden het niet vreemd dat je ze belt om iets te verkopen; de meeste bedrijven krijgen minstens 1 verkoop…

Read Story
14 May, 2015

Waarom B2B Telemarketing werkt 1/3

Een goede reden waarom Telemarketing nog steeds een nuttige methode is om in contact te komen met prospects is de…

Read Story
17 April, 2015

Predictive dialer abandoned call compliance

Interessant stuk over predictive dialers van Patrick Jordens in het CCM jaarboek 2015. Met name de sectie over overschrijding van de norm. Wij vinden dat een predictive dialer helemaal geen “knoppen” hoeft te hebben die een supervisor kan instellen. De enige instelling is het toegestane abandoned call percentage. De dialer…

Read Story
16 April, 2015

Gegevens opslag anno 2015

Voor het bewaren van bestanden zijn er steeds meer mogelijkheden. Traditioneel staan bestanden op de fileserver, vaak een Windows server. Hoewel dit voor veel situaties nog steeds een goede oplossing is zijn er steeds meer alternatieve oplossingen zoals NAS (Network Attached Storage) bij gekomen. Synology biedt fraaie rackmountable NAS oplossingen…

Read Story
27 March, 2015

Conversie per beller

In CallPro kunnen op zeer eenvoudige wijze overzichten worden gemaakt van de belresultaten. Als voorbeeld "conversie per beller". Vanuit de CallPro Resource Explorer ga naar XSL Rapporten en kies "Belhistorie statistieken". Begin een nieuwe sjabloon gebaseerd op de standaardinstellingen. Stel een periode in waarvoor het overzicht getoond moet worden. Stel…

Read Story
21 November, 2014

De natte handtekening in het belproces

Sinds 13 juni 2014 is de natte handtekening een vereiste in veel gevallen bij telefonische verkoop. bedrijven die producten of…

Read Story
Arrow-up