Uw call center geautomatiseerd met CallPro vanuit de cloud
CallPro, de totaaloplossing voor call centers, verhoogd de productiviteit in het call center. CallPro is geschikt voor kleine- en grote call centers en biedt verschillende modules om de basis functionaliteit uit te breiden.
CallPro is een cloud based call center oplossing, inclusief de telefonie, en ondersteuning voor werken op afstand (thuiswerkers). Voor de werkplekken zijn enkel Windows 10/11 computers nodig, en een headset.
Onze experts regelen de volledige installatie, configuratie en de inrichting van de eerste campagne samen met u zodat u snel aan de slag kunt.
Door de modulaire opzet van CallPro kiest u zelf wat u wel- of niet nodig heeft. CallPro wordt geleverd met een dialer die u een volledig geintegreerde oplossing biedt voor outbound en inbound campagnes met automatisch, progressive of predictive dialing, meeluisteren met agenten, het opnemen van gesprekken, gesprekstranscriptie, AI gebaseerde samenvattingen, Recht van Bezwaar compliance, en wachtrijen met IVR mogelijkheid.
CallPro is geschikt voor vele toepassingen, zoals bijvoorbeeld: telefonische verkoop, afspraken maken, enquêtes, service calls, en antwoord services.
Eigen Helpdesk
Heeft u vragen over CallPro dan kunt u terecht bij onze eigen Helpdesk. Dezelfde mensen die CallPro bouwen, en installeren helpen u ook met vragen over het gebruik van CallPro. Zo heeft u altijd het beste advies over CallPro.
CallPro is compliant met de rechten van de consument ten aanzien van Recht van Bezwaar. Wij bieden een geintegreerde registratie en de mogelijkheid om deze informatie aan te leveren aan de organisatie en/of opdrachtgevers.
CallPro maakt het mogelijk om op een eenvoudige manier al uw gesprekken op te nemen voor trainingsdoeleinden of als registratie voor uw klant. Opnames worden automatisch na een instelbare tijd opgeruimd.
Gesprekstranscriptie
Maak automatisch een transcriptie van gespreksopnames voor nog eenvoudigere kwaliteitsbewaking. Naast een transcriptie kan met AI ook een samenvatting worden gemaakt van het hele gesprek. Stel gerichte vragen over het gesprek die middels AI worden beantwoord.
Workflows
CallPro ondersteunt uw workflow processen ondersteunen. Dit kan variereren van het automatisch genereren van documenten en versturen naar klanten, tot het herkennen van afcoderingen in een script die automatisch informatie doorsturen naar uw eigen klanten.
CallPro heeft veel rapportage mogelijkheden. U kunt uw rapportage eenvoudig online bekijken of selecties uit uw resultaten exporteren naar Excel of PDF voor uw eigen bewerkingen.