“Een
call center oplossing”

Uw call center geautomatiseerd met CallPro vanuit de cloud

CallPro, de totaaloplossing voor call centers, verhoogd de productiviteit in het call center. CallPro Professional is geschikt voor call centers vanaf 5 belplekken en biedt verschillende modules om de standaard functionaliteit uit te breiden.

CallPro Professional is zowel geschikt voor on-premise gebruik als in de cloud. Wij kunnen het totaal traject voor u verzorgen. Als u zelf al systemen heeft staan kunt u deze gebruiken, wilt u een telefooncentrale en werkplekken dan is dat voor ons geen probleem om te regelen. Wilt u alles in de cloud dan kunt u dat aangeven en regelen wij de rest voor u. Wilt u een scherpe aanbieding voor een telefoonlijn, het is allemaal mogelijk en het is echt zo eenvoudig te realiseren als het klinkt.

Door onze modulaire opzet kunt u CallPro Professional helemaal naar uw eigen hand zetten. U betaald dus niet voor overbodige modules die u toch niet gebruikt in uw situatie. Breidt bijvoorbeeld CallPro Professional uit met Asterisk telefonie en u heeft een volledig geintegreerde oplossing met automatisch, progressive of predictive dialing, meeluisteren met agenten, het opnemen van gesprekken en bel-me-niet compliance.

Licenties die met u mee groeien

5-10 Seats

vanaf € 42
per seat / maand

11-30 Seats

vanaf € 38
per seat / maand

31-60 Seats

vanaf € 32
per seat / maand
Diensten
On-premise
?
Softphone
IP toestellen
Fulfilment
€ 80
€ 80
Gesprekskosten
Wij werken met een prepaid beltegoed op basis van het huidige belprofiel. Voor het bellen naar NL vaste nummers rekenen wij € 0,009 per minuut en voor bellen naar mobiele nummers € 0,030 per minuut. Wij rekenen geen startkosten per gesprek.
Eigen SIP trunk
Heeft u een partner voor SIP trunking en wilt u deze blijven gebruiken. Geen probleem met CallPro, wij sluiten deze zonder extra kosten aan op onze dialer.
Telefonische support
Hosted via Calway
Hosting
?
€ 175
€ 300
€ 500
file-storage
40 GB
60 GB
120 GB
1TB extra file-storage
?
€ 50
€ 50
Beveiligde VPN
Thuiswerkers
Optie's per seat
CallPro
€ 42
€ 38
€ 32
Bel-me-niet
€ 14
€ 12
€ 10
Predictive
€ 38
€ 32
€ 32

1-10 Agenda's

11-30 Agenda's

31-90 Agenda's

Exchange synchronisatie
?
Google synchronisatie
per agenda
€ 8
€ 6
€ 4
Reistijdcontrole
€ 10
€ 8
€ 6

1-10
Antwoordservice

11-30
Antwoordservice

31-90
Antwoordservice

Registratie inbound gesprekken per klant
Email of SMS terugkoppeling
Klantportaal voor bericht inzage
Flexibele prijsplannen
per inbound klant
?
€ 8
€ 6
€ 4
Extra klant login
€ 4
€ 4
€ 4

Inbound / Outbound

CallPro is geschikt voor vele toepassingen, zoals bijvoorbeeld: telefonische verkoop, afspraak registratie, enquêtes en antwoord services.

Bel-me-niet

CallPro is volledig compliant met de bel-me-niet eisen, u kunt zelf bepalen hoe u dit inricht, bijvoorbeeld het doorsturen van een gesprek naar een IVR centrale en de bel-me-niet registraties aanleveren aan uw klant. CallPro houdt daarnaast de geldigheid van adressen voor u in de gaten.

Monitoring

CallPro heeft een internet portal waarmee u volledige realtime inzage heeft over waar uw agenten mee bezig zijn, zowel op campagne nivo als op agent nivo. U kunt de belvloer hiermee eenvoudig managen.

Gespreksopnames

CallPro maakt het mogelijk om op een eenvoudige manier al uw gesprekken op te nemen voor trainingsdoeleinden of als registratie voor uw klant.

Workflows

CallPro ondersteunt uw workflow processen ondersteunen. Dit kan variereren van het automatisch genereren van documenten en versturen naar klanten, tot het herkennen van afcoderingen in een script die automatisch informatie doorsturen naar uw eigen klanten.

Rapportage

CallPro veel rapportage mogelijkheden. U kunt uw rapportage eenvoudig online bekijken of selecties uit uw resultaten exporteren naar Excel of PDF voor uw eigen bewerkingen.

Daag ons uit met uw case

Neem contact met ons op of bel direct met: 050-7070720
Arrow-up