“Een
call center oplossing”

Uw call center geautomatiseerd met CallPro vanuit de cloud

CallPro, de totaaloplossing voor call centers, verhoogd de productiviteit in het call center. CallPro is geschikt voor kleine- en grote call centers en biedt verschillende modules om de basis functionaliteit uit te breiden.

CallPro is een cloud based call center oplossing, inclusief de telefonie, en ondersteuning voor werken op afstand (thuiswerkers). Voor de werkplekken zijn enkel Windows 10/11 computers nodig, en een headset.

Onze experts regelen de volledige installatie, configuratie en de inrichting van de eerste campagne samen met u zodat u snel aan de slag kunt.

Door de modulaire opzet van CallPro kiest u zelf wat u wel- of niet nodig heeft. CallPro wordt geleverd met een dialer die u een volledig geintegreerde oplossing biedt voor outbound en inbound campagnes met automatisch, progressive of predictive dialing, meeluisteren met agenten, het opnemen van gesprekken, gesprekstranscriptie, AI gebaseerde samenvattingen, Recht van Bezwaar compliance, en wachtrijen met IVR mogelijkheid.

Licenties die met u mee groeien

1-10 Seats

vanaf € 53
per seat / maand

11-30 Seats

vanaf € 48
per seat / maand

31-120 Seats

vanaf € 41
per seat / maand
Functionaliteit
Basis functionaliteit
Met CallPro kunt u zelf gebruikers, bellijsten en campagnes maken. Ook het importeren en exporteren van bestanden en belresultaten kunt u zelf inrichten evenals het maken van belscripts.
Outbound automatisch- en preview dialing waarbij per campagne een eigen uitgaand nummer (CLI) kan worden opgegeven. Gesprekken kunnen worden opgenomen per campagne, of per Agent, en indien gewenst kan ook vanuit het script een opname worden gestart en gestopt.
Voor inbound campagnes wordt een inbound nummer met wachtrij gekoppeld worden aan de campagne. Gebruikers worden aan een of meer campagnes gekoppeld waarbij ook zowel outbound, inbound als callblending gewerkt kan worden.
Outbound
Inbound
Callblending
Automatisch- en preview dialing
Gespreksopnames
Softphone
?
IP toestellen
Fulfilment
€ 102
€ 102
Gesprekstranscriptie
Maak transcripties van de gespreksopnames met de mogelijkheid om ook een samenvatting te maken, of specifieke vragen te stellen over het gesprek middels AI.
Het is mogelijk om per campagne transcripties voor alle gesprekken te maken, of selectief transcripties voor bepaalde belopdrachtstatussen (belresultaat) te maken. Voor transcripties geldt een tarief van € 3,- per audio uur.
Gesprekskosten
Onze SIP trunks werken met een prepaid beltegoed op basis van uw huidige belprofiel. Voor het bellen naar NL vaste nummers rekenen wij € 0,0102 per minuut en voor bellen naar mobiele nummers € 0,0339 per minuut. Wij rekenen geen startkosten per gesprek.
Eigen SIP trunk
Heeft u een partner voor SIP trunking en wilt u deze blijven gebruiken. Geen probleem met CallPro, wij sluiten deze zonder extra kosten aan op onze dialer.
Telefonische support
Remote Desktop en VDI support
Gehost door Calway
Hosting
?
€ 245
€ 421
€ 729
file-storage
40 GB
60 GB
120 GB
1TB extra file-storage
?
€ 60
€ 60
Beveiligde VPN
Thuiswerkers
Per seat
CallPro
€ 53
€ 48
?
€ 41
Compliance (Recht van Bezwaar)
€ 17
€ 15
€ 10
Progressive dialing
€ 15
€ 13
€ 11
Predictive dialing
€ 43
€ 39
€ 37
CallProPortal
Supervisor login
€ 44
€ 22
€ 11
Monitor licentie
€ 10
€ 10
€ 10

1-10 Agenda's

11-30 Agenda's

31-250 Agenda's

Exchange synchronisatie
?
Google synchronisatie
Agenda licentie
€ 9,75
€ 7,75
€ 5,75
Reistijdcontrole
€ 11,50
€ 9,25
€ 7,25

1-10
Antwoordservice

11-30
Antwoordservice

31-250
Antwoordservice

Registratie inbound gesprekken per klant
Email of SMS terugkoppeling
Klantportaal voor bericht inzage
Flexibele prijsplannen
per inbound klant
?
€ 12,50
€ 10
€ 6,25
Extra klant login
€ 6,25
€ 6,25
€ 6,25

Inbound / Outbound

CallPro is geschikt voor vele toepassingen, zoals bijvoorbeeld: telefonische verkoop, afspraken maken, enquêtes, service calls, en antwoord services.

Eigen Helpdesk

Heeft u vragen over CallPro dan kunt u terecht bij onze eigen Helpdesk. Dezelfde mensen die CallPro bouwen, en installeren helpen u ook met vragen over het gebruik van CallPro. Zo heeft u altijd het beste advies over CallPro.

Recht van Bezwaar

CallPro is compliant met de rechten van de consument ten aanzien van Recht van Bezwaar. Wij bieden een geintegreerde registratie en de mogelijkheid om deze informatie aan te leveren aan de organisatie en/of opdrachtgevers. 

Monitoring

CallPro heeft een internet portal waarmee u volledige realtime inzage heeft over waar uw agenten mee bezig zijn, zowel op campagne nivo als op agent nivo. U kunt de belvloer hiermee eenvoudig managen.

Gespreksopnames

CallPro maakt het mogelijk om op een eenvoudige manier al uw gesprekken op te nemen voor trainingsdoeleinden of als registratie voor uw klant. Opnames worden automatisch na een instelbare tijd opgeruimd.

Gesprekstranscriptie

Maak automatisch een transcriptie van gespreksopnames voor nog eenvoudigere kwaliteitsbewaking. Naast een transcriptie kan met AI ook een samenvatting worden gemaakt van het hele gesprek. Stel gerichte vragen over het gesprek die middels AI worden beantwoord.

Workflows

CallPro ondersteunt uw workflow processen ondersteunen. Dit kan variereren van het automatisch genereren van documenten en versturen naar klanten, tot het herkennen van afcoderingen in een script die automatisch informatie doorsturen naar uw eigen klanten.

Rapportage

CallPro heeft veel rapportage mogelijkheden. U kunt uw rapportage eenvoudig online bekijken of selecties uit uw resultaten exporteren naar Excel of PDF voor uw eigen bewerkingen.

Daag ons uit met uw case

Neem contact met ons op of bel direct met: 050-7070720
Arrow-up