Uw call center geautomatiseerd met CallPro vanuit de cloud
CallPro, de totaaloplossing voor call centers, verhoogd de productiviteit in het call center. CallPro Professional is geschikt voor call centers vanaf 5 belplekken en biedt verschillende modules om de standaard functionaliteit uit te breiden.
CallPro Professional is zowel geschikt voor on-premise gebruik als in de cloud. Wij kunnen het totaal traject voor u verzorgen. Als u zelf al systemen heeft staan kunt u deze gebruiken, wilt u een telefooncentrale en werkplekken dan is dat voor ons geen probleem om te regelen. Wilt u alles in de cloud dan kunt u dat aangeven en regelen wij de rest voor u. Wilt u een scherpe aanbieding voor een telefoonlijn, het is allemaal mogelijk en het is echt zo eenvoudig te realiseren als het klinkt.
Door onze modulaire opzet kunt u CallPro Professional helemaal naar uw eigen hand zetten. U betaald dus niet voor overbodige modules die u toch niet gebruikt in uw situatie. Breidt bijvoorbeeld CallPro Professional uit met Asterisk telefonie en u heeft een volledig geintegreerde oplossing met automatisch, progressive of predictive dialing, meeluisteren met agenten, het opnemen van gesprekken en bel-me-niet compliance.
Workflows
CallPro ondersteunt uw workflow processen ondersteunen. Dit kan variereren van het automatisch genereren van documenten en versturen naar klanten, tot het herkennen van afcoderingen in een script die automatisch informatie doorsturen naar uw eigen klanten.