7 October, 2016

Gesegmenteerde campagnes (regio bellen)

Segmentatie op basis van regio of accountmanager. Bij veel campagnes worden de leads verdeeld in regio's, of direct aan accountmanagers toegekend. Deze verdeling is in CallPro eenvoudig toe te passen voor het splitsen van een groot lead bestand in losse campagnes met behulp van filters. Het is dus niet nodig…

Read Story
15 July, 2016

Absolute belpogingbegrenzing

Met de aankomende release van CallPro v4.30 wordt een veel gevraagde optie voor de belpogingbegrenzing toegevoegd, een absolute belpoging begrenzing op het aantal belpogingen. Na het opgegeven aantal belpogingen wordt een belopdracht automatisch afcodeert als "Maximaal aantal belpogingen" en wordt niet meer aangeboden. Of het zinvol is om deze optie te gebruiken…

Read Story
3 December, 2015

Een eigen telefooncentrale in de cloud

Staat u op het punt om een nieuwe telefooncentrale aan te schaffen, of is het tijd om oude windows server te vervangen, denk dan eens aan de cloud. Wij bieden onze telefonie oplossing sinds enige tijd ook aan als hosted telefooncentrale. Geen SaaS maar uw eigen telefooncentrale gehost in de…

Read Story
27 November, 2015

SMS berichten versturen

Met de CallPro fulfilment services kunnen SMS berichten worden verstuurd. Voor gebruikers die bellen via onze SpeakUp SIP trunk is dit nu nog makkelijker geworden. De Fulfilment module heeft een koppeling met de SMS gateway van SpeakUp waarmee voor € 0,08 per SMS eenvoudig berichten kunnen worden verstuurd.

Read Story
14 August, 2015

Real-time contractwaarde berekening in het belscript

We hebben een "recept" gemaakt waarmee je in minder dan 10 minuten een real-time contractwaarde berekening kunt toevoegen aan het belscript. Hoewel dit recept specifiek gemaakt is voor telefonie kan het principe makkelijk worden toegepast op elke soort real-time berekening. Het doel was om de agent te ondersteunen bij het inschatten…

Read Story
Arrow-up