Waarom B2B Telemarketing werkt 3/3

Johan

In de afgelopen jaren is social media een steeds grotere rol gaan spelen in de marketing mix en zijn budgetten verschoven van Telemarketing naar Social media, de “goedkope” optie. Dit is ook een tijd lang zo geweest toen de nog groeiende social meda netwerken kostenloos gebruikt konden worden. Vandaag de dag beginnen al die social media netwerken hun advertentie strategie te wijzigen en is het niet meer voldoende, of niet meer mogelijk, om langs organische wijze in contact te komen met prospects via deze netwerken. Betaalde conversaties doen op alle grote social media netwerken steeds nadrukkelijker hun intrede, kijk naar Facebook, Twitter en zelfs LinkedIn en Snapchat, waar het steeds moeilijker wordt om in contact te komen met de followers en friends die de afgelopen jaren zijn opgebouwd. Hierdoor is social media veel minder effectief en kostbaarder geworden voor “social media marketeers” en waarom het weer steeds interessanter wordt om de aandacht naar outbound telemarketing te verschuiven, dat zich al die tijd al heeft bewezen als effectief medium.

More great articles

Reistijdcontrole voor bezoekafspraken

Klaagt uw buitendienst ook wel eens dat afspraken ver uit elkaar liggen. Met de nieuwe reistijdcontrole voor bezoekafspraken van CallPro…

Read Story

Tele2 verhoogt het starttarief (ppc) per 1 februari 2012

Tele2 verhoogt per 1 februari de gesprekstarieven op de ISDN-30 diensten. Voor iedereen die gebruik maakt van de standaard condities…

Read Story

Algemeen bedrijfsinformatieveld

Hoe maak je een informatieveld waar de agent algemene bedrijfsinformatie in kan opslaan die tijdens het belproces wordt verzameld. 1.…

Read Story
Arrow-up