Koppeling MS CRM en CallPro

Johan

BEND en Calway hebben een standaard integratie ontwikkeld met de Call Center software van Callpro. Op basis van een klantcasus is een standaard integratie ontwikkeld, waarbij de beide softwaresystemen naadloos geïntegreerd zijn.

De standaard marketingfuncties van MS CRM bieden uitgebreide mogelijkheden voor het starten en uitvoeren van marketingcampagnes. Een onderdeel van een marketingcampagne is de telefonische benadering van een doelgroep. De software van Callpro is specifiek ontwikkeld voor werkzaamheden van een callcenter agent, die verantwoordelijk is voor de benadering van een (potentiële) klant.

Klik op de link voor extra informatie in PDF

More great articles

Einde van support op Windows Server 2008 R2

Het volgende server product van Microsoft dat uit de support loopt is Windows Server 2008 en Windows Server 2008 R2.…

Read Story

Autoscript multi-column ondersteuning

Er is een nieuwe update beschikbaar voor het autoscript in CallPro v4.30 die multi-column ondersteuning toevoegt. De huidige versie van…

Read Story

Nieuwe quickdisconnect aansluiting Accutone headsets

Sinds kort leveren wij de nieuwe WB610 Accutone stereo headset als vervanger van het TB610 model. Deze nieuwe WB610 heeft…

Read Story
Arrow-up