Tijdens het gesprek maak je notities die snel worden getypt. Na het gesprek kan in de wrapup deze notitie worden nagelezen en aangepast. Met de nieuwe AI Spellingscontrole functie voor de gespreksnotities van CallPro kan een agent de ingevulde gespreksnotitie laten controlen op type- en spelfouten, en wordt de tekst…
Read StoryMet deze nieuwe optie van CallPro kunnen gespreksopnames worden omgezet in een transcriptie. De transcriptie kan worden gebruik bij het doorzoeken van de opnames om sneller bepaalde onderwerpen te vinden. Gesprekstranscripties zijn ook tijdsbesparend voor de supervisors bij het beoordelen van de Agents. Ook zijn de transcripties beschikbaar bij de fulfilment…
Read StoryBelangrijk: Om automatische updates te ontvangen naar 5.0.3 en later is het nodig om eenmalig handmatig de Scriptmodule en Resource Explorer opnieuw te installeren via installer.callpro.nl Door het verlopen van een certificaat en een technische beperking in Windows 10 is het noodzakelijk dat gebruikers eenmalig de scriptmodule de-installeren en de…
Read StoryPer November 2022 maakt Callpro gebruik van een nieuwe installatie methode. Onze oude handmatige installatie methode heeft plaats gemaakt voor een systeem met automatische updates via Windows. Op dit moment maken wij nog geen gebruik van de Windows Store, maar de manier van distributie biedt wel deze mogelijkheid. Voorlopig is…
Read StoryDit is een tekstje voor Item 1 op het informatiebord Linkerklom tekst Rechterkolom tekst
Read StoryWe hebben de verschillende bronnen van technische informatie van CallPro samengevoegd op de nieuwe locatie: docs.callpro.nl Hier vindt je diverse online handleidingen, technische informatie over installatie en gebruik en de release notes van nieuwe versies van modules. De release notes zijn ook via het Help menu in de Resource Explorer…
Read StoryVanaf 1 Juli 2021 geldt voor het bellen naar consumenten een optin regeling. Dit betekent dat er alleen mag worden gebeld als er van te voren uitdrukkelijk toestemming is gegeven. Omdat de consument tijdens het gesprek naar deze optin kan vragen is het raadzaam om de afgegeven optin ook mee…
Read StoryOp onze github staat een nieuwe beschrijving van de stappen voor het omboeken van belopdrachten. Deze beschijving laat zien hoe de status van belopdrachten kan worden gewijzigd. De guide staat hier op onze github, waar ook andere interessante voorbeelden te vinden zijn. Zelf een goed idee voor een toevoeging op…
Read StoryOp onze github account staat een uitgewerkt voorbeeld hoe je nieuwe leads van een Facebook Ad campagne (met instant-form) en Zapier WebHooks met de CallPro integration API als nieuwe belopdrachten kunt toevoegen aan een bellijst. Technische beschrijving op github
Read Story