AI Spellingscontrole voor gespreksnotities

Johan

Tijdens het gesprek maak je notities die snel worden getypt. Na het gesprek kan in de wrapup deze notitie worden nagelezen en aangepast. Met de nieuwe AI Spellingscontrole functie voor de gespreksnotities van CallPro kan een agent de ingevulde gespreksnotitie laten controlen op type- en spelfouten, en wordt de tekst in nette zinnen opgemaakt in een semi-formele schrijfstijl.

Met deze nieuwe functie besparen bellers tijd en krijgen gespreksnotities een uniforme stijl en opmaak, wat de supervisors dan weer tijd bespaart bij het nalopen van  gesprekken.

More great articles

Gamification: De Cityhopper achievement

De toevoeging van achievements voor het call center heeft veel los gemaakt. We krijgen veel ideeën voor nieuwe achievements. Sommige…

Read Story

Nieuwe autoscript tilebar

Het autoscript is met versie 4.1 ook aangepast aan de nieuwe stijl. De layout is gebaseerd op de Metro UI…

Read Story

CallPro biedt MailChimp mailinglijst integratie

Naar aanleiding van een vraag van gebruikers over het inrichten van een MailChimp nieuwsbrief aanmeldingen die vanuit het belscript tijdens…

Read Story
Arrow-up