Gesprekstranscriptie en AI

Johan

Met deze nieuwe optie van CallPro kunnen gespreksopnames worden omgezet in een transcriptie. De transcriptie kan worden gebruik bij het doorzoeken van de opnames om sneller bepaalde onderwerpen te vinden. 

Gesprekstranscripties zijn ook tijdsbesparend voor de supervisors bij het beoordelen van de Agents. Ook zijn de transcripties beschikbaar bij de fulfilment validatie waar door supervisie, of projectleiders de gesprekken en kwaliteit van de afspraken wordt beoordeeld voordat deze wordt bevestigd.

Naast transcriptie wordt ook een samenvatting van het gesprek gemaakt met AI. Per campagne kunnen ook specifieke vragen worden geformuleerd die door de AI worden beantwoord.

Een transcriptie kan worden gedaan voor alle gesprekken van een campagne, of alleen bepaalde belresultaten zoals “Afspraak”, of “Geen interesse”.

De mogelijkheid van Transcriptie zijn standaard aanwezig en worden berekend op de audio-uren die worden verwerkt. De AI samenvatting zijn inbegrepen. Voor de transcriptie geldt voor 2024 een tarief van € 3,- per uur.

More great articles

Achievements in het call center

Om competitie in het call center op gang te brengen en de motivatie hoog te houden worden de doelstellingen meetbaar…

Read Story

Waarom B2B Telemarketing werkt 3/3

In de afgelopen jaren is social media een steeds grotere rol gaan spelen in de marketing mix en zijn budgetten…

Read Story

Excel import gaat in de fout

Recent kreeg ik een vraag van een klant waarom CallPro kolommen met inhoud "1+3" niet kon importeren. Bij navraag bleek…

Read Story
Arrow-up