Gesprekstranscriptie en AI

Johan

Met deze nieuwe optie van CallPro kunnen gespreksopnames worden omgezet in een transcriptie. De transcriptie kan worden gebruik bij het doorzoeken van de opnames om sneller bepaalde onderwerpen te vinden. 

Gesprekstranscripties zijn ook tijdsbesparend voor de supervisors bij het beoordelen van de Agents. Ook zijn de transcripties beschikbaar bij de fulfilment validatie waar door supervisie, of projectleiders de gesprekken en kwaliteit van de afspraken wordt beoordeeld voordat deze wordt bevestigd.

Naast transcriptie wordt ook een samenvatting van het gesprek gemaakt met AI. Per campagne kunnen ook specifieke vragen worden geformuleerd die door de AI worden beantwoord.

Een transcriptie kan worden gedaan voor alle gesprekken van een campagne, of alleen bepaalde belresultaten zoals “Afspraak”, of “Geen interesse”.

De mogelijkheid van Transcriptie zijn standaard aanwezig en worden berekend op de audio-uren die worden verwerkt. De AI samenvatting zijn inbegrepen. Voor de transcriptie geldt voor 2024 een tarief van € 3,- per uur.

More great articles

Gesegmenteerde campagnes (regio bellen)

Segmentatie op basis van regio of accountmanager. Bij veel campagnes worden de leads verdeeld in regio's, of direct aan accountmanagers…

Read Story

Exporteren met de fulfilmentmodule

Om belopdrachten met een bepaalde (eind) status terug te leveren aan de opdrachtgever heeft CallPro via de Resource Explorer export…

Read Story

De natte handtekening in het belproces

Sinds 13 juni 2014 is de natte handtekening een vereiste in veel gevallen bij telefonische verkoop. bedrijven die producten of…

Read Story
Arrow-up