Absolute belpogingbegrenzing

Johan

Met de aankomende release van CallPro v4.30 wordt een veel gevraagde optie voor de belpogingbegrenzing toegevoegd, een absolute belpoging begrenzing op het aantal belpogingen.

resexpl_2016-07-15_16.54.42

Na het opgegeven aantal belpogingen wordt een belopdracht automatisch afcodeert als “Maximaal aantal belpogingen” en wordt niet meer aangeboden.

Of het zinvol is om deze optie te gebruiken hangt af van het soort campagne, en de overige belpogingbegrenzing instellingen.

In de zakelijke markt worden belopdrachten veelal over langere tijd periodiek gebeld. In dat geval is een absolute begrenzing niet praktisch. Voor B2C campagnes zoals enquêtes, welcome calls en andere campagnes waar alle belopdrachten in een korte tijd moeten worden behandeld is een absolute belpogingbegrenzing de beste optie om te voorkomen dat agents de belopdrachten te lang blijven nabellen.

More great articles

CallPro voldoet aan Predictive dialing gedragscode uit de Code Telemarketing

De CallPro predictive dialer voldoet aan de gedragscode ten aanzien van abandoned calls die in de  nieuwe code Telemarketing wordt…

Read Story

Een leuk nieuw concept, de KlantInteractieBeurs

Een nieuwe beurs trekt de aandacht. De KlantInteractieBeurs richt zich met een duidelijke, eigenzinnige,  formule op een breed publiek. De…

Read Story

Leaderboards in het call center

Bijna elk call center werkt met een scorebord waar per medewerker, of per team scores worden bijgehouden. Afhankelijk van de…

Read Story
Arrow-up