Absolute belpogingbegrenzing

Johan

Met de aankomende release van CallPro v4.30 wordt een veel gevraagde optie voor de belpogingbegrenzing toegevoegd, een absolute belpoging begrenzing op het aantal belpogingen.

resexpl_2016-07-15_16.54.42

Na het opgegeven aantal belpogingen wordt een belopdracht automatisch afcodeert als “Maximaal aantal belpogingen” en wordt niet meer aangeboden.

Of het zinvol is om deze optie te gebruiken hangt af van het soort campagne, en de overige belpogingbegrenzing instellingen.

In de zakelijke markt worden belopdrachten veelal over langere tijd periodiek gebeld. In dat geval is een absolute begrenzing niet praktisch. Voor B2C campagnes zoals enquêtes, welcome calls en andere campagnes waar alle belopdrachten in een korte tijd moeten worden behandeld is een absolute belpogingbegrenzing de beste optie om te voorkomen dat agents de belopdrachten te lang blijven nabellen.

More great articles

Wachtrij monitoring in CallPro

Controle over het aantal wachtenden is van groot belang voor uw antwoordservice. De afspraken die u maakt met uw klanten…

Read Story

Speciale opmaak voor telefoonnummers

Het autoscript biedt speciale opmaak voor diverse velden, zo ook het telefoonnummer velden. Vooral voor campagnes waarbij niet automatisch wordt…

Read Story

Achievements in het call center

Om competitie in het call center op gang te brengen en de motivatie hoog te houden worden de doelstellingen meetbaar…

Read Story
Arrow-up