3 May, 2018

CallPro biedt MailChimp mailinglijst integratie

Naar aanleiding van een vraag van gebruikers over het inrichten van een MailChimp nieuwsbrief aanmeldingen die vanuit het belscript tijdens het bellen moeten worden vastgelegd is het Autoscript uitgebreidt met de mogelijkheid om de API van MailChimp op te roepen. MailChimp biedt verschillende mogelijkheden om leads aan een mailinglijst toe…

Read Story
19 April, 2018

In vijf minuten een Q&A toevoegen aan een belscript

Met de toename van AI en deep learning worden ook eenvoudige toepassingen zoals een Q&A (FAQ) steeds eenvoudiger om zelf op te zetten. Wie kent het niet een sectie in het belscript waar Q&A's staan die de agent kan gebruiken om het gesprek in de juiste richting te sturen. Meestal…

Read Story
15 February, 2018

Nieuwe Accutone WB610 MKII headset

Van de succesvolle Accutone WB610/WM610 headset reeks is een nieuwe MKII versie uitgekomen. De nieuwe MKII is gemoderniseerd met een…

Read Story
17 January, 2018

CallPro database in SQL Server op Linux in Docker op Linux in Azure

En het volgende experiment was het draaien van SQL Server vanuit een Docker container. En om het plaatje meteen compleet…

Read Story
16 January, 2018

CallPro database in SQL Server op Linux

Vandaag was de dag dat het ging gebeuren. Een kleine Linux VM (kale CentOS) met SQL Express op Linux. De…

Read Story
12 December, 2017

Versiebeheer voor belscripts

Een belscript is niet veel meer dan een html pagina die tekst en uitleg geeft over de campagne. Het belscript…

Read Story
6 July, 2017

Gebruik Bootstrap voor Resource Explorer XSL rapportages

De CallPro XSL rapportages in de Resource Explorer maken gebruik van XML/XSL voor de weergave van de rapporten. Hierdoor is de opmaak van het rapport volledig aan te passen aan de bedrijfsstandaarden voor opmaak en layout. Hoewel dit een krachtige optie is wordt deze niet veel gebruikt omdat XSL transformaties…

Read Story
9 May, 2017

Microsoft Teams integratie voor Achievements

Nu steeds meer Office gebruikers overstappen op Office 365 wordt het eenvoudiger om nieuwe opties en tools die onderdeel zijn…

Read Story
2 May, 2017

Dynamische signalering in het belscript voor te lange gesprekstijden

In deze post laten we zien hoe je de Agent dynamisch kunt signalering dat de besprekstijd te lang wordt. In ons voorbeeld kijken we feitelijk naar de totale tijd dat de call op het scherm van de Agent staat. We zouden ook de meetwaarde kunnen aanpassen zodat alleen naar Live…

Read Story
26 April, 2017

Opgelost: CallPro eigenschappen schermen openen ineens heel traag

Begin deze week merkte ik op mijn computer dat CallPro bij het openen van eigenschappen schermen in de Resource Explorer ineens traag reageerde. Er kwam in de titelbalk zelfs "(not responding)" te staan. Na wat onderzoek leek het erop dat het elke keer ongeveer 30 seconden was. Eerst allerlei mogelijke…

Read Story
Arrow-up