Belvloer monitoring in CallProPortal

Johan

Een korte demonstratie video van de belvloer monitor functie in CallproPortal. In het overzicht worden Live gesprekken en Positief/negatief resultaten afgebeeld voor de belvloer en per agent.

De supervisor heeft met dit overzicht een goed beeld van de scores en conversie die de agents halen tijdens hun shift. Ook zijn gemiddelde beltijd en gemiddelde wrapuptijd over de belvloer en per agent goed in beeld te brengen.

More great articles

Gamification in het call center

Als hardcore gamers zijn we al langer op zoek naar een mogelijkheid om Gamification aan CallPro toe te voegen. Met…

Read Story

Compliance assistent

Voor veel sectoren gelden compliance richtlijnen voor het vastleggen en bewaren van klantgegevens. Ter ondersteuning van de compliance is de…

Read Story

Kamer en kabinet eens over verplicht ‘bel-me-niet-register’

DEN HAAG - Staatssecretaris Frank Heemskerk (Economische Zaken) en de Tweede Kamer zijn het donderdag eens geworden over het aanpakken…

Read Story
Arrow-up