Leaderboards in het call center

calway

Bijna elk call center werkt met een scorebord waar per medewerker, of per team scores worden bijgehouden. Afhankelijk van de campagne wordt hierop bijgehouden hoeveel donateurs, afspraken, of ander positief gespreksresultaat iemand heeft behaald. Zo’n scorebord biedt een leuke manier om de medewerkers alert te houden en goed gedrag te belonen.

Maar hoe leuk een flipover en whiteboard ook zijn, zou het niet nog mooier zijn als dit automatisch werd bijgehouden. Op basis van eenvoudige doelstellingen worden punten toegekend aan individuele medewerkers. Het punten totaal levert een leaderboard.

leaderboards-02-10

More great articles

15 jaar hart voor de zaak

Vandaag is het feest bij Calway. Iedereen komt iets eerder naar het werk om de stoel te versieren, gebakjes te…

Read Story

Conversie per beller

In CallPro kunnen op zeer eenvoudige wijze overzichten worden gemaakt van de belresultaten. Als voorbeeld "conversie per beller". Vanuit de…

Read Story

SMS berichten versturen

Met de CallPro fulfilment services kunnen SMS berichten worden verstuurd. Voor gebruikers die bellen via onze SpeakUp SIP trunk is dit…

Read Story
Arrow-up