Leaderboards in het call center

calway

Bijna elk call center werkt met een scorebord waar per medewerker, of per team scores worden bijgehouden. Afhankelijk van de campagne wordt hierop bijgehouden hoeveel donateurs, afspraken, of ander positief gespreksresultaat iemand heeft behaald. Zo’n scorebord biedt een leuke manier om de medewerkers alert te houden en goed gedrag te belonen.

Maar hoe leuk een flipover en whiteboard ook zijn, zou het niet nog mooier zijn als dit automatisch werd bijgehouden. Op basis van eenvoudige doelstellingen worden punten toegekend aan individuele medewerkers. Het punten totaal levert een leaderboard.

leaderboards-02-10

More great articles

Stuur een SMS met CallPro

Met de nieuwe fulfilment tools van CallPro is het mogelijk om SMS’jes te versturen. Of het nu gaat om een…

Read Story

Een eigen telefooncentrale in de cloud

Staat u op het punt om een nieuwe telefooncentrale aan te schaffen, of is het tijd om oude windows server…

Read Story

AVG: Het opschonen van bestanden met privacy gevoelige gegevens

Wij zijn ons ervan bewust dat er in het call center als onderdeel van het belproces veel bestanden ontstaan. Ter…

Read Story
Arrow-up