Leaderboards in het call center

calway

Bijna elk call center werkt met een scorebord waar per medewerker, of per team scores worden bijgehouden. Afhankelijk van de campagne wordt hierop bijgehouden hoeveel donateurs, afspraken, of ander positief gespreksresultaat iemand heeft behaald. Zo’n scorebord biedt een leuke manier om de medewerkers alert te houden en goed gedrag te belonen.

Maar hoe leuk een flipover en whiteboard ook zijn, zou het niet nog mooier zijn als dit automatisch werd bijgehouden. Op basis van eenvoudige doelstellingen worden punten toegekend aan individuele medewerkers. Het punten totaal levert een leaderboard.

leaderboards-02-10

More great articles

CallPro biedt MailChimp mailinglijst integratie

Naar aanleiding van een vraag van gebruikers over het inrichten van een MailChimp nieuwsbrief aanmeldingen die vanuit het belscript tijdens…

Read Story

Compliance assistent

Voor veel sectoren gelden compliance richtlijnen voor het vastleggen en bewaren van klantgegevens. Ter ondersteuning van de compliance is de…

Read Story

Automatisch belopdrachten toevoegen via een webformulier

Op onze github account staat een nieuw uitgewerkt voorbeeld hoe je met een webformulier (wij gebruikten Microsoft Forms) en een…

Read Story
Arrow-up