Leaderboards in het call center

calway

Bijna elk call center werkt met een scorebord waar per medewerker, of per team scores worden bijgehouden. Afhankelijk van de campagne wordt hierop bijgehouden hoeveel donateurs, afspraken, of ander positief gespreksresultaat iemand heeft behaald. Zo’n scorebord biedt een leuke manier om de medewerkers alert te houden en goed gedrag te belonen.

Maar hoe leuk een flipover en whiteboard ook zijn, zou het niet nog mooier zijn als dit automatisch werd bijgehouden. Op basis van eenvoudige doelstellingen worden punten toegekend aan individuele medewerkers. Het punten totaal levert een leaderboard.

leaderboards-02-10

More great articles

Google Analytics voor inbound gesprekken

Om de bijdrage van inbound te meten afgezet tegen de andere kanelen die worden gebruikt in de marketing strategie hebben…

Read Story

Visuele facelift voor CallPro

Velen zullen zeggen, “het zal ook wel eens tijd worden”, maar wij waren best gehecht aan de grafische stijl van…

Read Story

Tele2 verhoogt het starttarief (ppc) per 1 februari 2012

Tele2 verhoogt per 1 februari de gesprekstarieven op de ISDN-30 diensten. Voor iedereen die gebruik maakt van de standaard condities…

Read Story
Arrow-up