Calway biedt call centers SIP zonder starttarief voor gesprekken

calway

Kabelaar Caiway, niet te verwarren met ons (Calway) is op dit moment in het nieuws dat ze de tarieven op telefonie, internet en televisie flink verhogen. Met name bij telefonie gaan zij het starttarief flink verhogen.

Wij (Calway) doen juist het tegenovergestelde. Voor call centers bieden wij een SIP trunk waarbij geen starttarief voor gesprekken worden gerekend.

Elke keer als een gesprek wordt opgezet rekenen de meeste providers een starttarief (PPC). Dit starttarief gaat flink meetellen in de totale belkosten als er veel korte gesprekken worden gevoerd. De juiste persoon is niet aanwezig, “het komt niet gelegen”, “ik heb nog geen tijd gehad om er over na te denken”, allemaal redenen waardoor het gesprek onder de 20 seconden blijft. Deze redenen gaan op voor zowel zakelijke gesprekken als bellen naar consumenten.

Calway introduceert daarom een speciale SIP trunk voor call centers waarbij geen starttarief wordt gerekend op de gesprekken.

Neem contact op met Johan Bennink (050-7070724) voor de voorwaarden van deze call center SIP trunk.

More great articles

Inklappen belopdrachtstatussen in autoscript

Voor CallPro v4.30 wordt een experimentele optie toegevoegd aan het autoscript om de lijst met belopdrachtstatussen visueel korter te maken.…

Read Story

Vastleggen optin in belopdrachten

Vanaf 1 Juli 2021 geldt voor het bellen naar consumenten een optin regeling. Dit betekent dat er alleen mag worden…

Read Story

html opmaak in icalendar bestanden voor CallPro afspraakbevestigingen

Het bevestigen van in CallPro gemaakte bezoekafspraken wordt veel gebruikt. Als de afspraakbevestiging per email naar de buitendienst medewerker wordt…

Read Story
Arrow-up