Bel-me-niet afhandeling in het belscript

Johan

Het bel-me-niet register gaat al weer flink wat jaren mee. CallPro biedt sinds de introductie een bel-me-niet module die zowel de IVR met registratie in de CallPro database, als het maken van de exportbestanden voor upload naar het register ondersteund.

Sommige call centers hebben in het belscript een knop opgenomen waarmee het gesprek wordt doorgeschakeld naar de bel-me-niet IVR. Ook wordt vaak de bel-me-niet tekst in het belscript opgenomen zodat agenten allemaal dezelfde methode gebruiken. Samen met gespreksopnames is dit een goede methode om compliance te kunnen controleren en aantonen.

Naar aanleiding van aanvullende toelichting is het verplicht geworden om klanten die direct willen worden afgemeld niet naar de IVR door te schakelen, maar direct voor bel-me-niet en/of Recht van Verzet af te melden vanuit het belscript. Deze optie wordt dan ook veelvuldig in het belscript opgenomen.

bel-me-niet-en-recht-van-verzet-in-het-belscript

Ook kunnen de opties voor selectief afmelden in het belscript zichtbaar worden gemaakt. Voor met name B2B call centers kan het soms voldoende zijn om de bel-me-niet afhandeling volledig door de agent te laten doen. Zeker als lang niet alle campagnes gebruik hoeven te maken van bel-me-niet.

More great articles

SQL Server 2005 upgrade advies

Met alle nieuws over het einde van de uitgebreide ondersteuning op Windows XP en Windows Server 2003 zal het velen…

Read Story

SMS berichten versturen

Met de CallPro fulfilment services kunnen SMS berichten worden verstuurd. Voor gebruikers die bellen via onze SpeakUp SIP trunk is dit…

Read Story

Reistijdcontrole voor bezoekafspraken

Klaagt uw buitendienst ook wel eens dat afspraken ver uit elkaar liggen. Met de nieuwe reistijdcontrole voor bezoekafspraken van CallPro…

Read Story
Arrow-up