Bel-me-niet afhandeling in het belscript

Johan

Het bel-me-niet register gaat al weer flink wat jaren mee. CallPro biedt sinds de introductie een bel-me-niet module die zowel de IVR met registratie in de CallPro database, als het maken van de exportbestanden voor upload naar het register ondersteund.

Sommige call centers hebben in het belscript een knop opgenomen waarmee het gesprek wordt doorgeschakeld naar de bel-me-niet IVR. Ook wordt vaak de bel-me-niet tekst in het belscript opgenomen zodat agenten allemaal dezelfde methode gebruiken. Samen met gespreksopnames is dit een goede methode om compliance te kunnen controleren en aantonen.

Naar aanleiding van aanvullende toelichting is het verplicht geworden om klanten die direct willen worden afgemeld niet naar de IVR door te schakelen, maar direct voor bel-me-niet en/of Recht van Verzet af te melden vanuit het belscript. Deze optie wordt dan ook veelvuldig in het belscript opgenomen.

bel-me-niet-en-recht-van-verzet-in-het-belscript

Ook kunnen de opties voor selectief afmelden in het belscript zichtbaar worden gemaakt. Voor met name B2B call centers kan het soms voldoende zijn om de bel-me-niet afhandeling volledig door de agent te laten doen. Zeker als lang niet alle campagnes gebruik hoeven te maken van bel-me-niet.

More great articles

Nieuwe autoscript tilebar

Het autoscript is met versie 4.1 ook aangepast aan de nieuwe stijl. De layout is gebaseerd op de Metro UI…

Read Story

Zelf eenvoudig de antwoordservice aanpassen

De CallPro Antwoordservice maakt het eenvoudig om van de aangenomen gesprekken een belresultaat vast te leggen. Standaard wordt onderscheid gemaakt…

Read Story

Gespreksopnames delen met opdrachtgevers

Om gespreksopnames van projecten met de opdrachtgever te delen zijn verschillende mogelijkheden beschikbaar. Een daarvan is het uploaden van de…

Read Story
Arrow-up