Bel-me-niet afhandeling in het belscript

Johan

Het bel-me-niet register gaat al weer flink wat jaren mee. CallPro biedt sinds de introductie een bel-me-niet module die zowel de IVR met registratie in de CallPro database, als het maken van de exportbestanden voor upload naar het register ondersteund.

Sommige call centers hebben in het belscript een knop opgenomen waarmee het gesprek wordt doorgeschakeld naar de bel-me-niet IVR. Ook wordt vaak de bel-me-niet tekst in het belscript opgenomen zodat agenten allemaal dezelfde methode gebruiken. Samen met gespreksopnames is dit een goede methode om compliance te kunnen controleren en aantonen.

Naar aanleiding van aanvullende toelichting is het verplicht geworden om klanten die direct willen worden afgemeld niet naar de IVR door te schakelen, maar direct voor bel-me-niet en/of Recht van Verzet af te melden vanuit het belscript. Deze optie wordt dan ook veelvuldig in het belscript opgenomen.

bel-me-niet-en-recht-van-verzet-in-het-belscript

Ook kunnen de opties voor selectief afmelden in het belscript zichtbaar worden gemaakt. Voor met name B2B call centers kan het soms voldoende zijn om de bel-me-niet afhandeling volledig door de agent te laten doen. Zeker als lang niet alle campagnes gebruik hoeven te maken van bel-me-niet.

More great articles

Facturatiemodule voor de antwoordservice module

De nieuwe functionaliteiten van CallPro v4.1 krijgen steeds meer vorm. In de komende release van CallPro zal de inbound antwoordservice…

Read Story

Koppel mobiele toestellen aan uw bedrijfstelefooncentrale

Als u een verkopers in dienst heeft dan weet u wat een administratie mobiele toestellen kunnen zijn. Niet alleen dat,…

Read Story

Een eigen telefooncentrale in de cloud

Staat u op het punt om een nieuwe telefooncentrale aan te schaffen, of is het tijd om oude windows server…

Read Story
Arrow-up