Seminar planning met de agendamodule

Johan

Met de Agendamodule ondersteunen wij het proces van het inplannen van bezoekafspraken voor een medewerker. Dubbel inplannen van afspraken wordt hierdoor voorkomen, er is een duidelijk beeld van de agendavulling en reistijdcontrole kan worden ingezet om te voorkomen dat afspraken te ver uitelkaar liggen en via fulfilment kunnen bevestigingen worden gestuurd naar zowel de medewerker als de klant/lead.

Maar de Agendamodule kan ook het proces van seminar uitnodigen ondersteunen. Bij het plannen voor een seminar, webinar en andere bijeenkomsten is het aantal beschikbare plaatsen vaak beperkt. Ook hier kan de agendamodule uitkomst bieden.

Hoe? Door een agenda te maken met agendablokken voor alleen de tijdstippen van het seminar.. Gebruik bloktype “Enkele afspraak” en geef het aantal deelnemers in bij “maximale overboekingen”

Webinar-agenda-planning-2015-11

CallPro zorgt er voor dat op het betreffende tijdstip maximaal 15 afspraken kunnen worden ingepland. Dit werkt ook met meerdere dagen waarop verschillende aantal nodig zijn.

Het voordeel van deze methode is bovendien dat in de bevestigingen ook direct gebruik kan worden gemaakt van de gekozen datum en tijdstip.

Omdat agendablokken alleen voor een dag v/d week worden gemaakt moeten alle andere data voor en na het seminar worden geblokkeerd. Stel het seminar is op 5 November, dan stellen we 2 gebeurtenissen in op de agenda. De eerste van de begindatum van de campagne tot de datum van het seminar. En de tweede vanaf de dag na het seminar tot het einde van het jaar (fictieve datum ver in de toekomst).

 

More great articles

Tarieven van Bel-me-niet register worden verlaagd

De huidige tarieven gelden al vanaf 1 oktober 2009 toen het register zijn intrede deed. Minister Maxime Verhagen heeft nu…

Read Story

html opmaak in icalendar bestanden voor CallPro afspraakbevestigingen

Het bevestigen van in CallPro gemaakte bezoekafspraken wordt veel gebruikt. Als de afspraakbevestiging per email naar de buitendienst medewerker wordt…

Read Story

Facturatiemodule voor de antwoordservice module

De nieuwe functionaliteiten van CallPro v4.1 krijgen steeds meer vorm. In de komende release van CallPro zal de inbound antwoordservice…

Read Story
Arrow-up