Seminar planning met de agendamodule

Johan

Met de Agendamodule ondersteunen wij het proces van het inplannen van bezoekafspraken voor een medewerker. Dubbel inplannen van afspraken wordt hierdoor voorkomen, er is een duidelijk beeld van de agendavulling en reistijdcontrole kan worden ingezet om te voorkomen dat afspraken te ver uitelkaar liggen en via fulfilment kunnen bevestigingen worden gestuurd naar zowel de medewerker als de klant/lead.

Maar de Agendamodule kan ook het proces van seminar uitnodigen ondersteunen. Bij het plannen voor een seminar, webinar en andere bijeenkomsten is het aantal beschikbare plaatsen vaak beperkt. Ook hier kan de agendamodule uitkomst bieden.

Hoe? Door een agenda te maken met agendablokken voor alleen de tijdstippen van het seminar.. Gebruik bloktype “Enkele afspraak” en geef het aantal deelnemers in bij “maximale overboekingen”

Webinar-agenda-planning-2015-11

CallPro zorgt er voor dat op het betreffende tijdstip maximaal 15 afspraken kunnen worden ingepland. Dit werkt ook met meerdere dagen waarop verschillende aantal nodig zijn.

Het voordeel van deze methode is bovendien dat in de bevestigingen ook direct gebruik kan worden gemaakt van de gekozen datum en tijdstip.

Omdat agendablokken alleen voor een dag v/d week worden gemaakt moeten alle andere data voor en na het seminar worden geblokkeerd. Stel het seminar is op 5 November, dan stellen we 2 gebeurtenissen in op de agenda. De eerste van de begindatum van de campagne tot de datum van het seminar. En de tweede vanaf de dag na het seminar tot het einde van het jaar (fictieve datum ver in de toekomst).

 

More great articles

Waarom B2B Telemarketing werkt 3/3

In de afgelopen jaren is social media een steeds grotere rol gaan spelen in de marketing mix en zijn budgetten…

Read Story

Agenda synchronisatie met Exchange Server 2007

Met CallPro CalendarSync voor Exchange Server wordt de CallPro agenda gesynchroniseerd met een Exchange agenda. Hiervoor moet in CallPro bij…

Read Story

Webcam monitoring via CallProPortal

Om op afstand een goed beeld te krijgen van de drukte in het call center, en ter ondersteuning van de…

Read Story
Arrow-up