CallPro ook geschikt voor grote callcenters

calway

Calway richt zich met de nieuwe CallPro Enterprise versie op callcenters vanaf 75 seats. In deze versie zijn enkele essentiele modules voor grotere callcenters gebundeld waaronder koppelingen met Asterisk telefonie.

Johan Bennink ziet reële kansen om CallPro ook bij grotere callcenters onder de aandacht te brengen. Het economische klimaat dwingt callcenters om serieus te kijken naar de operationele kosten. Bij de traditionele spelers in dit segment blijkt dit vaak minder gunstig uit te pakken. Calway richt zich vanaf het begin op complete oplossingen voor kleine- en middel grote callcenters waarbij we altijd rekening hebben gehouden met de schaalbaarheid van onze oplossingen. Nu blijkt dat onze oplossing ook voor grote callcenters interessant is op het gebied van functionaliteit, goede service, en met voordelige licenties.

More great articles

Telemarketeers negeren Bel-Me-Niet register

In de media is veel aandacht over het negeren van het Bel-Me-Niet register. Op nu.nl en tweakers.net werd gisteren melding…

Read Story

Facebook Leads automatisch toevoegen aan CallPro bellijst

Op onze github account staat een uitgewerkt voorbeeld hoe je nieuwe leads van een Facebook Ad campagne (met instant-form) en…

Read Story

Belopdrachtstatus krijgt kleur in autoscript

In CallPro v4.30 worden extra kleur opties toegevoegd aan de belopdrachtstatus. Deze kleur instelling wordt o.a. gebruikt in het autoscript…

Read Story
Arrow-up