CallPro ook geschikt voor grote callcenters

calway

Calway richt zich met de nieuwe CallPro Enterprise versie op callcenters vanaf 75 seats. In deze versie zijn enkele essentiele modules voor grotere callcenters gebundeld waaronder koppelingen met Asterisk telefonie.

Johan Bennink ziet reële kansen om CallPro ook bij grotere callcenters onder de aandacht te brengen. Het economische klimaat dwingt callcenters om serieus te kijken naar de operationele kosten. Bij de traditionele spelers in dit segment blijkt dit vaak minder gunstig uit te pakken. Calway richt zich vanaf het begin op complete oplossingen voor kleine- en middel grote callcenters waarbij we altijd rekening hebben gehouden met de schaalbaarheid van onze oplossingen. Nu blijkt dat onze oplossing ook voor grote callcenters interessant is op het gebied van functionaliteit, goede service, en met voordelige licenties.

More great articles

Versiebeheer voor belscripts

Een belscript is niet veel meer dan een html pagina die tekst en uitleg geeft over de campagne. Het belscript…

Read Story

Nog steeds wordt bel-me-niet en recht-van-verzet niet door iedereen aangeboden

Op 12 januari was ik (Ron) onderweg naar een klant toen mijn mobiel ging. Nummer onbekend. Ik neem op en…

Read Story

Witte schermen probleem in het belscript

Een Application hang (witte schermen probleem) in de scriptmodule kan optreden in Windows 7 / Windows Server 2008 omgevingen wanneer…

Read Story
Arrow-up