CallPro ook geschikt voor grote callcenters

calway

Calway richt zich met de nieuwe CallPro Enterprise versie op callcenters vanaf 75 seats. In deze versie zijn enkele essentiele modules voor grotere callcenters gebundeld waaronder koppelingen met Asterisk telefonie.

Johan Bennink ziet reële kansen om CallPro ook bij grotere callcenters onder de aandacht te brengen. Het economische klimaat dwingt callcenters om serieus te kijken naar de operationele kosten. Bij de traditionele spelers in dit segment blijkt dit vaak minder gunstig uit te pakken. Calway richt zich vanaf het begin op complete oplossingen voor kleine- en middel grote callcenters waarbij we altijd rekening hebben gehouden met de schaalbaarheid van onze oplossingen. Nu blijkt dat onze oplossing ook voor grote callcenters interessant is op het gebied van functionaliteit, goede service, en met voordelige licenties.

More great articles

Nieuwe Accutone WB610 MKII headset

Van de succesvolle Accutone WB610/WM610 headset reeks is een nieuwe MKII versie uitgekomen. De nieuwe MKII is gemoderniseerd met een…

Read Story

Gesprekstranscriptie en AI

Met deze nieuwe optie van CallPro kunnen gespreksopnames worden omgezet in een transcriptie. De transcriptie kan worden gebruik bij het…

Read Story

Workshop “Hoe werkt CallPro” op 14 juli 2015

Ter gelegenheid van ons 20 jarig jubileum geven wij op Dinsdag 14 Juli a.s. bij ons op kantoor een gratis workshop…

Read Story
Arrow-up