Algemeen bedrijfsinformatieveld

Johan

Hoe maak je een informatieveld waar de agent algemene bedrijfsinformatie in kan opslaan die tijdens het belproces wordt verzameld.

1. Begin met het toevoegen van een extra veld in de scriptdefinitie waar we de informatie in kunnen bewaren. Noem dit veld bijvoorbeeld “comp_note” en maak het .veld van type memo. Vul geen tekst in bij Vraag en voor invoertype kiezen we “Custom HTML”.

2. Dan plaatsen we de volgende html opmaak in het veld.comp_note opmaak html

Dit zorgt ervoor dat er een uitklap regel wordt weergegeven (accordion) met het tekstveld. Voor het tekstveld maken we gebruik van de CKeditor. In het belscript ziet dit er (opengeklapt) zo uit:

comp_note belscript visual

In het veld kunnen notities worden gemaakt die tijdens het belproces beschikbaar zijn als geheugen steuntje of als kladblok. Indien gewenst kan dit veld ook worden geëxporteerd met de belresultaten.

More great articles

Geen gepuzzel met de CallPro Antwoordservice module

De CallPro Antwoordservice module biedt een complete oplossing voor uw inbound berichtendienst met: Inrichten van een nieuwe klant in 5…

Read Story

Koppel mobiele toestellen aan uw bedrijfstelefooncentrale

Als u een verkopers in dienst heeft dan weet u wat een administratie mobiele toestellen kunnen zijn. Niet alleen dat,…

Read Story

SMS berichten versturen

Met de CallPro fulfilment services kunnen SMS berichten worden verstuurd. Voor gebruikers die bellen via onze SpeakUp SIP trunk is dit…

Read Story
Arrow-up