Het autoscript is met versie 4.1 ook aangepast aan de nieuwe stijl. De layout is gebaseerd op de Metro UI layout van Sergey Pimenov. Als eerste de pagina header is omgebouwd met tiles. Op de plaats van het CallPro logo komt het logo van de klant dat is ingesteld op…
Read StoryEr wordt steeds meer gebeld naar mobiele nummers. Wellicht niet gek omdat er ook steeds meer mensen zijn die alleen nog maar een mobiel nummer hebben, en ook bij diverse instanties en bedrijven hun mobiele nummer doorgeven. Toch is de bereikbaarheid van een mobiel nummer anders dan op het vaste…
Read StoryBij B2B campagnes is het bereik meestal hoger dan bij B2C omdat bijna altijd de telefoon beantwoord wordt. Toch kan ook bij B2B campagnes het gebruik van Predictive dialing zonvol zijn. Bij Progressive dialing, ook wel power dialing genoemd, wordt automatisch gebeld voor elke individuele Agent die is ingelogd.…
Read StoryOm de behaalde achievements zichtbaar te maken voor de agent gebruiken we de Gamercard. Elke agent ziet zijn/haar totaal aantal punten, en de laatste 3 achievements die zijn behaald.
Read StoryAls hardcore gamers zijn we al langer op zoek naar een mogelijkheid om Gamification aan CallPro toe te voegen. Met de aankomende release van CallPro wordt deze wens nu ingevuld. In de maanden tot aan de release zullen we meer informatie bekendmaken over dit nieuwe onderdeel, CallPro Engage, en wordt…
Read StoryOm competitie in het call center op gang te brengen en de motivatie hoog te houden worden de doelstellingen meetbaar gemaakt. Een goed middel hierbij zijn beloningen die tijdes het bellen worden uitgedeeld en zichtbaar gemaakt voor de Agent, en het team. Zowel op de individuele agentschermen, als op informatieschermen…
Read Story