Achievements in het call center

calway

Om competitie in het call center op gang te brengen en de motivatie hoog te houden worden de doelstellingen meetbaar gemaakt. Een goed middel hierbij zijn beloningen die tijdes het bellen worden uitgedeeld en zichtbaar gemaakt voor de Agent, en het team. Zowel op de individuele agentschermen, als op informatieschermen die in het call center hangen worden deze Achievements afgebeeld.

achievements-04-10

Een belangrijk aspect van de achievements is dat niet alleen performance, maar ook kwaliteit en gedrag beloond worden. Op tijd aanwezig zijn voor de shift “Vroege vogel”, of “Team captain” voor de beste Agent van het team geven op een joviale manier aan welk gedrag wordt beloond.

More great articles

Cumulatief notitieveld ten behoeve van de export

CallPro slaat per belpoging een aparte notitie op. In het belscript raden wij aan om voor elke belpoging een nieuw…

Read Story

Waarom B2B Telemarketing werkt 3/3

In de afgelopen jaren is social media een steeds grotere rol gaan spelen in de marketing mix en zijn budgetten…

Read Story

Een leuk nieuw concept, de KlantInteractieBeurs

Een nieuwe beurs trekt de aandacht. De KlantInteractieBeurs richt zich met een duidelijke, eigenzinnige,  formule op een breed publiek. De…

Read Story
Arrow-up