Achievements in het call center

calway

Om competitie in het call center op gang te brengen en de motivatie hoog te houden worden de doelstellingen meetbaar gemaakt. Een goed middel hierbij zijn beloningen die tijdes het bellen worden uitgedeeld en zichtbaar gemaakt voor de Agent, en het team. Zowel op de individuele agentschermen, als op informatieschermen die in het call center hangen worden deze Achievements afgebeeld.

achievements-04-10

Een belangrijk aspect van de achievements is dat niet alleen performance, maar ook kwaliteit en gedrag beloond worden. Op tijd aanwezig zijn voor de shift “Vroege vogel”, of “Team captain” voor de beste Agent van het team geven op een joviale manier aan welk gedrag wordt beloond.

More great articles

Schakel “Compatibility View” uit voor een betere belscript weergave

Sinds Internet Explorer (IE) 8 heeft Internet Explorer een "Compatiblity View" optie waarmee webpagina's kunnen worden weergegeven alsof het om…

Read Story

Is de rol van telefonie leidend?

In een recent interview met Telecommerce magazine gaf Johan Bennink van Calway zijn reactie op deze vraag. Zijn antwoord: "Verre…

Read Story

Gamification in het call center

Als hardcore gamers zijn we al langer op zoek naar een mogelijkheid om Gamification aan CallPro toe te voegen. Met…

Read Story
Arrow-up