Webcam monitoring via CallProPortal

Johan

kantoorOm op afstand een goed beeld te krijgen van de drukte in het call center, en ter ondersteuning van de cijfermatige belresultaten kunnen camera’s een waardevolle tool zijn.

 

Herkenbare situaties als “waarom zijn de belresultaten altijd lager links achterin de hoek” en “waarom hebben Helen en Germaine altijd een lagere score als ze naast elkaar zitten”.

 

Maar ook gewoon inzage in de bezetting, of heen en weer lopen tijdens de shift kunnen beter in beeld gebracht worden met camera toezicht.

 

Voordat camera’s worden geplaatst dient te worden nagegaan of het plaatsen van camera’s voldoent aan de wet- en regelgeving voor cameratoezicht op de werkvloer.

More great articles

In vijf minuten een Q&A toevoegen aan een belscript

Met de toename van AI en deep learning worden ook eenvoudige toepassingen zoals een Q&A (FAQ) steeds eenvoudiger om zelf…

Read Story

Tarieven van Bel-me-niet register worden verlaagd

De huidige tarieven gelden al vanaf 1 oktober 2009 toen het register zijn intrede deed. Minister Maxime Verhagen heeft nu…

Read Story

Waarom B2B Telemarketing werkt 3/3

In de afgelopen jaren is social media een steeds grotere rol gaan spelen in de marketing mix en zijn budgetten…

Read Story
Arrow-up