Wachtrij monitoring in CallPro

Johan

Wachtrij-0Controle over het aantal wachtenden is van groot belang voor uw antwoordservice. De afspraken die u maakt met uw klanten moeten strikt worden nageleefd.

Met CallPro en Asterisk heeft u direct inzicht in het aantal gesprekken dat in de wacht staat en hoe lang. Samen met onze Belvloer monitor ziet u direct of de capaciteit op de belvloer toerijkend is, of dat u extra belplekken moet bijschakelen.

More great articles

Het instellen van html document compatibiliteit

Met document compatibility wordt bepaald hoe Internet Explorer een web pagina afbeeld. De document mode van een web pagina wordt…

Read Story

CallPro ondersteunt aangescherpte interpretatie OPTA ten aanzien van BMNR

De bel-me-niet functionaliteit van CallPro ondersteunt de aangescherpte interpretatie van de OPTA ten aanzien van het aanbieden van BMNR zoals…

Read Story

Extra opties voor belopdrachtstatussen

Ook de belopdrachtstatus instellingen krijgen enkele extra opties in de aankomende release v4.30 van CallPro. Als via het belscript het…

Read Story
Arrow-up