Wachtrij monitoring in CallPro

Johan

Wachtrij-0Controle over het aantal wachtenden is van groot belang voor uw antwoordservice. De afspraken die u maakt met uw klanten moeten strikt worden nageleefd.

Met CallPro en Asterisk heeft u direct inzicht in het aantal gesprekken dat in de wacht staat en hoe lang. Samen met onze Belvloer monitor ziet u direct of de capaciteit op de belvloer toerijkend is, of dat u extra belplekken moet bijschakelen.

More great articles

Predictive dialing voor B2B campagnes

  Bij B2B campagnes is het bereik meestal hoger dan bij B2C omdat bijna altijd de telefoon beantwoord wordt. Toch…

Read Story

Campagne informatie in het autoscript

Het CallPro autoscript biedt niet alleen de mogelijkheid om een professioneel uitziend belscript te maken zonder veel kennis over html…

Read Story

IIS Server Side Includes revisited

In een eerdere post hebben we laten zien hoe je server-side-includes gedrag kunt toevoegen via een aanpassing in de applicationhost.config. (zie…

Read Story
Arrow-up