Wachtrij monitoring in CallPro

Johan

Wachtrij-0Controle over het aantal wachtenden is van groot belang voor uw antwoordservice. De afspraken die u maakt met uw klanten moeten strikt worden nageleefd.

Met CallPro en Asterisk heeft u direct inzicht in het aantal gesprekken dat in de wacht staat en hoe lang. Samen met onze Belvloer monitor ziet u direct of de capaciteit op de belvloer toerijkend is, of dat u extra belplekken moet bijschakelen.

More great articles

CallPro in de cloud

Sinds kort bieden wij CallPro ook aan als hosted netwerk omgeving in Microsoft Azure. De CallPro omgeving wordt via een…

Read Story

Gebruik Office 365 outlook server rules voor het organiseren van inkomende emails

Met outlook server rules kan inkomende email direct in verschillende folders per klant worden verdeeld om zo een beter overzicht…

Read Story

SMS notificatie voor afspraak mutaties

Ondanks de Exchange integratie mogelijkheden van de CallPro Agenda blijkt toch dat er nog behoefte is aan SMS notificatie richting…

Read Story
Arrow-up