Calway biedt call centers SIP zonder starttarief voor gesprekken

calway

Kabelaar Caiway, niet te verwarren met ons (Calway) is op dit moment in het nieuws dat ze de tarieven op telefonie, internet en televisie flink verhogen. Met name bij telefonie gaan zij het starttarief flink verhogen.

Wij (Calway) doen juist het tegenovergestelde. Voor call centers bieden wij een SIP trunk waarbij geen starttarief voor gesprekken worden gerekend.

Elke keer als een gesprek wordt opgezet rekenen de meeste providers een starttarief (PPC). Dit starttarief gaat flink meetellen in de totale belkosten als er veel korte gesprekken worden gevoerd. De juiste persoon is niet aanwezig, “het komt niet gelegen”, “ik heb nog geen tijd gehad om er over na te denken”, allemaal redenen waardoor het gesprek onder de 20 seconden blijft. Deze redenen gaan op voor zowel zakelijke gesprekken als bellen naar consumenten.

Calway introduceert daarom een speciale SIP trunk voor call centers waarbij geen starttarief wordt gerekend op de gesprekken.

Neem contact op met Johan Bennink (050-7070724) voor de voorwaarden van deze call center SIP trunk.

More great articles

SQL Server 2005 upgrade advies

Met alle nieuws over het einde van de uitgebreide ondersteuning op Windows XP en Windows Server 2003 zal het velen…

Read Story

Preview real-time monitoring controls CallProPortal

In CallPro v4.0 is CallProPortal uitgebreidt met real-time monitoring. Op elk moment inzage in de bezetting, campagne en agent scores…

Read Story

Agenda synchronisatie met Exchange Server 2007

Met CallPro CalendarSync voor Exchange Server wordt de CallPro agenda gesynchroniseerd met een Exchange agenda. Hiervoor moet in CallPro bij…

Read Story
Arrow-up