Geen gepuzzel met de CallPro Antwoordservice module

Ron

geen-gepuzzel-15-02De CallPro Antwoordservice module biedt een complete oplossing voor uw inbound berichtendienst met:

  • Inrichten van een nieuwe klant in 5 minuten
  • Vastlegging van binnenkomende gesprekken per klant en contactpersoon
  • Automatische berichten notificatie via email of sms
  • Inzicht in de drukte verdeeld over de dag
  • Dagelijkse en maandelijkse berichten rapportages
  • Toegang tot een overzichtelijke webportaal voor uw klanten

Ga naar de Antwoordservice pagina voor meer informatie.

More great articles

CallPro koppeling met AfsprakenManager

AfsprakenManager is een marktplaats voor financiële leads en afspraken met als doelgroep alle financieel advieskantoren in Nederland. Als gebruiker van…

Read Story

Belpogingen begrenzing op basis van conversie

CallPro registreert van elk gesprek een belpoging. Deze belpogingen hebben volgnummers, en op deze volgnummers zijn begrenzingen in te stellen.…

Read Story

Waarom B2B Telemarketing werkt 2/3

Bedrijven vinden het niet vreemd dat je ze belt om iets te verkopen; de meeste bedrijven krijgen minstens 1 verkoop…

Read Story
Arrow-up