CallPro voldoet aan Predictive dialing gedragscode uit de Code Telemarketing

calway

De CallPro predictive dialer voldoet aan de gedragscode ten aanzien van abandoned calls die in de  nieuwe code Telemarketing wordt genoemd. De CallPro predictive dialer kijkt echter niet naar het aantal bruto calls van de dialer, maar naar het aantal netto calls (Live calls). Met deze veel striktere definitie, die in de Verenigde Staten en Engeland al jaren wordt gehanteerd, worden dialers die te veel gesprekken per tijdseenheid opzetten tegen gegaan.

More great articles

Preview real-time monitoring controls CallProPortal

In CallPro v4.0 is CallProPortal uitgebreidt met real-time monitoring. Op elk moment inzage in de bezetting, campagne en agent scores…

Read Story

CallPro integratie met Office 365 Flow voor het opslaan van gegevens in Excel

Met Office 365 Flow worden workflows gemaakt die kunnne worden opgeroepen vanuit het belscript in CallPro. Als voorbeeld van een…

Read Story

Koppeling MS CRM en CallPro

BEND en Calway hebben een standaard integratie ontwikkeld met de Call Center software van Callpro. Op basis van een klantcasus…

Read Story
Arrow-up