Monitoring tools in CallPro V4

calway

Met versie 4 van CallPro heeft de Portal module veel nieuwe mogelijkheden gekregen voor een supervisor om de belvloer, campagnes en individuele agents (bellers) de monitoren.

monitoring-callprov4-09-08Belvloer

Met het belvloer overzicht zijn alle belplekken direct zichtbaar. Ook meerdere lokaties worden duidelijk afgebeeld en kunnen separaat worden bekeken.

Door op een Agent of campagne te klikken wordt de aandacht verschoven van de belvloer naar een individuele agent, of een campagne voor nadere analyse van prestaties.

Campagne

De campagne weergave geeft inzage in de beltijd die vandaag aan deze campagne is besteed. Maar ook het bereik (connect-rate) is inzichtelijk. Per Agent wordt binnen deze campagne ook weergegeven wie heeft gebeld op deze campagne, en hoeveel tijd individuele agents hebben besteed aan wachten op gesprekken, het voeren van gesprekken (Live) en nabewerkingstijd (wrapup).

monitoring-callprov4-09-08-2

monitoring-callprov4-09-08-3

 

Het is ook mogelijk om de opnames die zijn gemaakt te beluisteren.

De resultaten van de dialer staan ook vermeld. Deze wordne als “SDserver”gelogt en bestaan hoofdzakelijk uit de non-Live calls. De enkele live calls slaan op de Abandoned calls.

monitoring-callprov4-09-08-4

Agent

Van individuele agents worden de belresulaten en beltijd weergegeven. Van de agent is zichtbaar op welke campagne hij/zij heeft gewerkt, en hoeveel tijd. Ook nu kunnen gespreksopname van de agent worden beluisterd.

monitoring-callprov4-09-08-5monitoring-callprov4-09-08-6monitoring-callprov4-09-08-7

More great articles

Exporteren met de fulfilmentmodule

Om belopdrachten met een bepaalde (eind) status terug te leveren aan de opdrachtgever heeft CallPro via de Resource Explorer export…

Read Story

Automatische enquête na het bezoek van de adviseur

Gebruik enquêtes om het bezoek van uw buitendienst te meten. Door het inrichten van een fulfilment proces dat van elke bezochte…

Read Story

Koppeling MS CRM en CallPro

BEND en Calway hebben een standaard integratie ontwikkeld met de Call Center software van Callpro. Op basis van een klantcasus…

Read Story
Arrow-up