Google Analytics voor inbound gesprekken

calway

Om de bijdrage van inbound te meten afgezet tegen de andere kanelen die worden gebruikt in de marketing strategie hebben wij voor onze telefonie oplossing met Asterisk een eenvoudige koppeling gerealiseerd waarmee elk inbound gesprek op de Google Analytics account van het call center of de eind-klant kan worden weergegeven.

Op deze manier kan de inspanning van telefonie, web en email naast elkaar worden gezet vanuit een centrale interface. Voor een voorbeeld van de realtime weergave uit Google Analytics zie onderstaande youtube movie.

More great articles

Visuele facelift voor CallPro

Velen zullen zeggen, “het zal ook wel eens tijd worden”, maar wij waren best gehecht aan de grafische stijl van…

Read Story

Nog steeds wordt bel-me-niet en recht-van-verzet niet door iedereen aangeboden

Op 12 januari was ik (Ron) onderweg naar een klant toen mijn mobiel ging. Nummer onbekend. Ik neem op en…

Read Story

Gamification: De Cityhopper achievement

De toevoeging van achievements voor het call center heeft veel los gemaakt. We krijgen veel ideeën voor nieuwe achievements. Sommige…

Read Story
Arrow-up