Google Analytics voor inbound gesprekken

calway

Om de bijdrage van inbound te meten afgezet tegen de andere kanelen die worden gebruikt in de marketing strategie hebben wij voor onze telefonie oplossing met Asterisk een eenvoudige koppeling gerealiseerd waarmee elk inbound gesprek op de Google Analytics account van het call center of de eind-klant kan worden weergegeven.

Op deze manier kan de inspanning van telefonie, web en email naast elkaar worden gezet vanuit een centrale interface. Voor een voorbeeld van de realtime weergave uit Google Analytics zie onderstaande youtube movie.

More great articles

Calway biedt call centers SIP zonder starttarief voor gesprekken

Kabelaar Caiway, niet te verwarren met ons (Calway) is op dit moment in het nieuws dat ze de tarieven op…

Read Story

CallPro ook geschikt voor grote callcenters

Calway richt zich met de nieuwe CallPro Enterprise versie op callcenters vanaf 75 seats. In deze versie zijn enkele essentiele…

Read Story

Opiniestuk: Wat te doen bij faillisement cloudleverancier?

In Automatiseringsgids 06 staan een aantal artikelen over cloud diensten. Ook in call center land is veel te doen over…

Read Story
Arrow-up