Google Analytics voor inbound gesprekken

calway

Om de bijdrage van inbound te meten afgezet tegen de andere kanelen die worden gebruikt in de marketing strategie hebben wij voor onze telefonie oplossing met Asterisk een eenvoudige koppeling gerealiseerd waarmee elk inbound gesprek op de Google Analytics account van het call center of de eind-klant kan worden weergegeven.

Op deze manier kan de inspanning van telefonie, web en email naast elkaar worden gezet vanuit een centrale interface. Voor een voorbeeld van de realtime weergave uit Google Analytics zie onderstaande youtube movie.

More great articles

Gespreksopnames delen met opdrachtgevers

Om gespreksopnames van projecten met de opdrachtgever te delen zijn verschillende mogelijkheden beschikbaar. Een daarvan is het uploaden van de…

Read Story

Stap nu over van vbscript naar javascript

Met de introductie van IE11 heeft Microsoft de VBscript taal de aanduiding deprecated gegeven (link) Hiermee wordt aangeduid dat de…

Read Story

Agenda synchronisatie met Office 365

UPDATE 10-2018: Op basis van feedback hebben we dit artikel herschreven met meer uitleg over de stappen die zijn te…

Read Story
Arrow-up