Leaderboards in het call center

calway

Bijna elk call center werkt met een scorebord waar per medewerker, of per team scores worden bijgehouden. Afhankelijk van de campagne wordt hierop bijgehouden hoeveel donateurs, afspraken, of ander positief gespreksresultaat iemand heeft behaald. Zo’n scorebord biedt een leuke manier om de medewerkers alert te houden en goed gedrag te belonen.

Maar hoe leuk een flipover en whiteboard ook zijn, zou het niet nog mooier zijn als dit automatisch werd bijgehouden. Op basis van eenvoudige doelstellingen worden punten toegekend aan individuele medewerkers. Het punten totaal levert een leaderboard.

leaderboards-02-10

More great articles

ICT dienstverleners moeten in tijden van crisis creatiever worden

Koud bellen werkt ook in ICTKoude acquisitie. Dat is gewoon een onbekende prospect bellen en proberen 'een voet tussen de…

Read Story

Belvloer monitoring in CallProPortal

Een korte demonstratie video van de belvloer monitor functie in CallproPortal. In het overzicht worden Live gesprekken en Positief/negatief resultaten…

Read Story
Arrow-up