Algemeen bedrijfsinformatieveld

Johan

Hoe maak je een informatieveld waar de agent algemene bedrijfsinformatie in kan opslaan die tijdens het belproces wordt verzameld.

1. Begin met het toevoegen van een extra veld in de scriptdefinitie waar we de informatie in kunnen bewaren. Noem dit veld bijvoorbeeld “comp_note” en maak het .veld van type memo. Vul geen tekst in bij Vraag en voor invoertype kiezen we “Custom HTML”.

2. Dan plaatsen we de volgende html opmaak in het veld.comp_note opmaak html

Dit zorgt ervoor dat er een uitklap regel wordt weergegeven (accordion) met het tekstveld. Voor het tekstveld maken we gebruik van de CKeditor. In het belscript ziet dit er (opengeklapt) zo uit:

comp_note belscript visual

In het veld kunnen notities worden gemaakt die tijdens het belproces beschikbaar zijn als geheugen steuntje of als kladblok. Indien gewenst kan dit veld ook worden geëxporteerd met de belresultaten.

More great articles

Achievements in het call center

Om competitie in het call center op gang te brengen en de motivatie hoog te houden worden de doelstellingen meetbaar…

Read Story

Automatische enquête na het bezoek van de adviseur

Gebruik enquêtes om het bezoek van uw buitendienst te meten. Door het inrichten van een fulfilment proces dat van elke bezochte…

Read Story

Google Analytics voor inbound gesprekken

Om de bijdrage van inbound te meten afgezet tegen de andere kanelen die worden gebruikt in de marketing strategie hebben…

Read Story
Arrow-up