Waarom B2B Telemarketing werkt 3/3

Johan

In de afgelopen jaren is social media een steeds grotere rol gaan spelen in de marketing mix en zijn budgetten verschoven van Telemarketing naar Social media, de “goedkope” optie. Dit is ook een tijd lang zo geweest toen de nog groeiende social meda netwerken kostenloos gebruikt konden worden. Vandaag de dag beginnen al die social media netwerken hun advertentie strategie te wijzigen en is het niet meer voldoende, of niet meer mogelijk, om langs organische wijze in contact te komen met prospects via deze netwerken. Betaalde conversaties doen op alle grote social media netwerken steeds nadrukkelijker hun intrede, kijk naar Facebook, Twitter en zelfs LinkedIn en Snapchat, waar het steeds moeilijker wordt om in contact te komen met de followers en friends die de afgelopen jaren zijn opgebouwd. Hierdoor is social media veel minder effectief en kostbaarder geworden voor “social media marketeers” en waarom het weer steeds interessanter wordt om de aandacht naar outbound telemarketing te verschuiven, dat zich al die tijd al heeft bewezen als effectief medium.

More great articles

Predictive dialing voor B2B campagnes

  Bij B2B campagnes is het bereik meestal hoger dan bij B2C omdat bijna altijd de telefoon beantwoord wordt. Toch…

Read Story

Koppel mobiele toestellen aan uw bedrijfstelefooncentrale

Als u een verkopers in dienst heeft dan weet u wat een administratie mobiele toestellen kunnen zijn. Niet alleen dat,…

Read Story

AVG: Het opschonen van bestanden met privacy gevoelige gegevens

Wij zijn ons ervan bewust dat er in het call center als onderdeel van het belproces veel bestanden ontstaan. Ter…

Read Story
Arrow-up