Predictive dialer abandoned call compliance

Johan

Interessant stuk over predictive dialers van Patrick Jordens in het CCM jaarboek 2015. Met name de sectie over overschrijding van de norm.

Wij vinden dat een predictive dialer helemaal geen “knoppen” hoeft te hebben die een supervisor kan instellen. De enige instelling is het toegestane abandoned call percentage. De dialer werkt vervolgens binnen die compliance instelling om de beste performance te leveren. Dat is de beste beveiliging tegen compliance problemen.

Ook het meegeven van het nummer (calling line identification) wordt door ons actief aangeraden om het bereik te verhogen en zelfs inkomend verkeer te genereren dat middels call blending in de lopende outbound campagnes kan worden opgepakt.

 

More great articles

Bijzondere Christal-belactie voor jubilerend TEAR

Jubilerend TEAR haalt met bijzondere Christal-belactie bijna € 33.000 op voor schone toiletten in Cambodja Zwolle - Na een dag…

Read Story

Agenda synchronisatie met Office 365

UPDATE 10-2018: Op basis van feedback hebben we dit artikel herschreven met meer uitleg over de stappen die zijn te…

Read Story

IIS Server Side Includes revisited

In een eerdere post hebben we laten zien hoe je server-side-includes gedrag kunt toevoegen via een aanpassing in de applicationhost.config. (zie…

Read Story
Arrow-up