Predictive dialer abandoned call compliance

Johan

Interessant stuk over predictive dialers van Patrick Jordens in het CCM jaarboek 2015. Met name de sectie over overschrijding van de norm.

Wij vinden dat een predictive dialer helemaal geen “knoppen” hoeft te hebben die een supervisor kan instellen. De enige instelling is het toegestane abandoned call percentage. De dialer werkt vervolgens binnen die compliance instelling om de beste performance te leveren. Dat is de beste beveiliging tegen compliance problemen.

Ook het meegeven van het nummer (calling line identification) wordt door ons actief aangeraden om het bereik te verhogen en zelfs inkomend verkeer te genereren dat middels call blending in de lopende outbound campagnes kan worden opgepakt.

 

More great articles

CallPro in de cloud

Sinds kort bieden wij CallPro ook aan als hosted netwerk omgeving in Microsoft Azure. De CallPro omgeving wordt via een…

Read Story

Bellen naar mobiele nummers

Er wordt steeds meer gebeld naar mobiele nummers. Wellicht niet gek omdat er ook steeds meer mensen zijn die alleen…

Read Story

SMS notificatie voor afspraak mutaties

Ondanks de Exchange integratie mogelijkheden van de CallPro Agenda blijkt toch dat er nog behoefte is aan SMS notificatie richting…

Read Story
Arrow-up