Predictive dialer abandoned call compliance

Johan

Interessant stuk over predictive dialers van Patrick Jordens in het CCM jaarboek 2015. Met name de sectie over overschrijding van de norm.

Wij vinden dat een predictive dialer helemaal geen “knoppen” hoeft te hebben die een supervisor kan instellen. De enige instelling is het toegestane abandoned call percentage. De dialer werkt vervolgens binnen die compliance instelling om de beste performance te leveren. Dat is de beste beveiliging tegen compliance problemen.

Ook het meegeven van het nummer (calling line identification) wordt door ons actief aangeraden om het bereik te verhogen en zelfs inkomend verkeer te genereren dat middels call blending in de lopende outbound campagnes kan worden opgepakt.

 

More great articles

Nieuwe quickdisconnect aansluiting Accutone headsets

Sinds kort leveren wij de nieuwe WB610 Accutone stereo headset als vervanger van het TB610 model. Deze nieuwe WB610 heeft…

Read Story

Wachtrij monitoring in CallPro

Controle over het aantal wachtenden is van groot belang voor uw antwoordservice. De afspraken die u maakt met uw klanten…

Read Story

Speciale opmaak voor telefoonnummers

Het autoscript biedt speciale opmaak voor diverse velden, zo ook het telefoonnummer velden. Vooral voor campagnes waarbij niet automatisch wordt…

Read Story
Arrow-up