Belvloer monitoring in CallProPortal

Johan

Een korte demonstratie video van de belvloer monitor functie in CallproPortal. In het overzicht worden Live gesprekken en Positief/negatief resultaten afgebeeld voor de belvloer en per agent.

De supervisor heeft met dit overzicht een goed beeld van de scores en conversie die de agents halen tijdens hun shift. Ook zijn gemiddelde beltijd en gemiddelde wrapuptijd over de belvloer en per agent goed in beeld te brengen.

More great articles

CallPro Express

Voor startende call centers en interne afdelingen biedt Calway vanaf nu de Express licentie. CallPro Express wordt geleverd op een…

Read Story

De natte handtekening in het belproces

Sinds 13 juni 2014 is de natte handtekening een vereiste in veel gevallen bij telefonische verkoop. bedrijven die producten of…

Read Story

CallPro v4.20 upgrade vanaf 1 juli beschikbaar

Met de succesvolle upgrade van CallPro in de productieomgeving van Contact2Value zal de nieuwe v4.20 release per 1 Juli a.s.…

Read Story
Arrow-up