Belvloer monitoring in CallProPortal

Johan

Een korte demonstratie video van de belvloer monitor functie in CallproPortal. In het overzicht worden Live gesprekken en Positief/negatief resultaten afgebeeld voor de belvloer en per agent.

De supervisor heeft met dit overzicht een goed beeld van de scores en conversie die de agents halen tijdens hun shift. Ook zijn gemiddelde beltijd en gemiddelde wrapuptijd over de belvloer en per agent goed in beeld te brengen.

More great articles

Bel-me-niet afhandeling in het belscript

Het bel-me-niet register gaat al weer flink wat jaren mee. CallPro biedt sinds de introductie een bel-me-niet module die zowel…

Read Story

CallPro biedt MailChimp mailinglijst integratie

Naar aanleiding van een vraag van gebruikers over het inrichten van een MailChimp nieuwsbrief aanmeldingen die vanuit het belscript tijdens…

Read Story

Gesegmenteerde campagnes (regio bellen)

Segmentatie op basis van regio of accountmanager. Bij veel campagnes worden de leads verdeeld in regio's, of direct aan accountmanagers…

Read Story
Arrow-up