Automatische enquête na het bezoek van de adviseur

Johan

Gebruik enquêtes om het bezoek van uw buitendienst te meten. Door het inrichten van een fulfilment proces dat van elke bezochte afspraak een email uitnodiging stuurt voor een enquête of onderzoek wordt dit proces meetbaar gemaakt.

Maak een account aan bij bijvoorbeeld Surveymonkey of Survio en begin met het meten. Plak de url van de enquête in de email template van de fulfilment module en elke bezochte afspraak krijgt een email met de uitnodiging voor het invullen van de enquête.

Met de resultaten van de enquête krijgt u nieuwe inzichten over zowel uw leads, uw telemarketeers, als de buitendienst. Hulp nodig bij het inrichten van dit proces, vraag onze CallPro experts om advies en assistentie.

More great articles

CallPro in de cloud

Sinds kort bieden wij CallPro ook aan als hosted netwerk omgeving in Microsoft Azure. De CallPro omgeving wordt via een…

Read Story

Koppeling MS CRM en CallPro

BEND en Calway hebben een standaard integratie ontwikkeld met de Call Center software van Callpro. Op basis van een klantcasus…

Read Story

Gebruik Office 365 outlook server rules voor het organiseren van inkomende emails

Met outlook server rules kan inkomende email direct in verschillende folders per klant worden verdeeld om zo een beter overzicht…

Read Story
Arrow-up