Automatische enquête na het bezoek van de adviseur

Johan

Gebruik enquêtes om het bezoek van uw buitendienst te meten. Door het inrichten van een fulfilment proces dat van elke bezochte afspraak een email uitnodiging stuurt voor een enquête of onderzoek wordt dit proces meetbaar gemaakt.

Maak een account aan bij bijvoorbeeld Surveymonkey of Survio en begin met het meten. Plak de url van de enquête in de email template van de fulfilment module en elke bezochte afspraak krijgt een email met de uitnodiging voor het invullen van de enquête.

Met de resultaten van de enquête krijgt u nieuwe inzichten over zowel uw leads, uw telemarketeers, als de buitendienst. Hulp nodig bij het inrichten van dit proces, vraag onze CallPro experts om advies en assistentie.

More great articles

Calway biedt call centers SIP zonder starttarief voor gesprekken

Kabelaar Caiway, niet te verwarren met ons (Calway) is op dit moment in het nieuws dat ze de tarieven op…

Read Story

CallPro koppeling met AfsprakenManager

AfsprakenManager is een marktplaats voor financiële leads en afspraken met als doelgroep alle financieel advieskantoren in Nederland. Als gebruiker van…

Read Story

CallPro v4.0 upgrade vereist voor klanten met reistijdberekening

Calway biedt klanten altijd de optie om beschikbare updates en upgrades wel of niet te installeren. Voor gebruikers van de…

Read Story
Arrow-up