Nuvema neemt Engage Leaderboard in gebruik

calway

Het contact center van Nuvema in Groningen bijt de spits af met de ingebruikname van het nieuwe Engage Leaderboard. Dit Leaderboard is onderdeel van de Engage module van CallPro voor Gamification in het contact center.

nuvema-engage-leaderboard-19-06-2013

Op het Leaderboard bij Nuvema wordt een score uitgedrukt in gemaakte Afspraken/uur afgebeeld in meerdere niveau’s. Per niveau kan een naam en icoon worden toegekend. De score bepaald de plaatsing op het Leaderboard. Ten tijde van de plaatsing waren er nog geen foto’s aan de CallPro gebruikers gekoppeld waardoor nu alleen lege tiles worden getoond. Bij Nuvema is een 60” LCD TV opgehangen met Raspberry Pi mini-computer voor de weergave.

nuvema-engage-leaderboard-2-19-06-2013

More great articles

In vijf minuten een Q&A toevoegen aan een belscript

Met de toename van AI en deep learning worden ook eenvoudige toepassingen zoals een Q&A (FAQ) steeds eenvoudiger om zelf…

Read Story

Bel-me-niet afhandeling in het belscript

Het bel-me-niet register gaat al weer flink wat jaren mee. CallPro biedt sinds de introductie een bel-me-niet module die zowel…

Read Story

CallPro in de cloud

Sinds kort bieden wij CallPro ook aan als hosted netwerk omgeving in Microsoft Azure. De CallPro omgeving wordt via een…

Read Story
Arrow-up