CallPro voldoet aan Predictive dialing gedragscode uit de Code Telemarketing

calway

De CallPro predictive dialer voldoet aan de gedragscode ten aanzien van abandoned calls die in de  nieuwe code Telemarketing wordt genoemd. De CallPro predictive dialer kijkt echter niet naar het aantal bruto calls van de dialer, maar naar het aantal netto calls (Live calls). Met deze veel striktere definitie, die in de Verenigde Staten en Engeland al jaren wordt gehanteerd, worden dialers die te veel gesprekken per tijdseenheid opzetten tegen gegaan.

More great articles

Opgelost: CallPro eigenschappen schermen openen ineens heel traag

Begin deze week merkte ik op mijn computer dat CallPro bij het openen van eigenschappen schermen in de Resource Explorer…

Read Story

CallPro Express

Voor startende call centers en interne afdelingen biedt Calway vanaf nu de Express licentie. CallPro Express wordt geleverd op een…

Read Story

Extra opties voor belopdrachtstatussen

Ook de belopdrachtstatus instellingen krijgen enkele extra opties in de aankomende release v4.30 van CallPro. Als via het belscript het…

Read Story
Arrow-up