Achievements in het call center

calway

Om competitie in het call center op gang te brengen en de motivatie hoog te houden worden de doelstellingen meetbaar gemaakt. Een goed middel hierbij zijn beloningen die tijdes het bellen worden uitgedeeld en zichtbaar gemaakt voor de Agent, en het team. Zowel op de individuele agentschermen, als op informatieschermen die in het call center hangen worden deze Achievements afgebeeld.

achievements-04-10

Een belangrijk aspect van de achievements is dat niet alleen performance, maar ook kwaliteit en gedrag beloond worden. Op tijd aanwezig zijn voor de shift “Vroege vogel”, of “Team captain” voor de beste Agent van het team geven op een joviale manier aan welk gedrag wordt beloond.

More great articles

Predictive dialer abandoned call compliance

Interessant stuk over predictive dialers van Patrick Jordens in het CCM jaarboek 2015. Met name de sectie over overschrijding van…

Read Story

Nieuwe documentatie site

We hebben de verschillende bronnen van technische informatie van CallPro samengevoegd op de nieuwe locatie: docs.callpro.nl Hier vindt je diverse…

Read Story

Stuur een SMS met CallPro

Met de nieuwe fulfilment tools van CallPro is het mogelijk om SMS’jes te versturen. Of het nu gaat om een…

Read Story
Arrow-up