CallPro voldoet aan Predictive dialing gedragscode uit de Code Telemarketing

calway

De CallPro predictive dialer voldoet aan de gedragscode ten aanzien van abandoned calls die in de  nieuwe code Telemarketing wordt genoemd. De CallPro predictive dialer kijkt echter niet naar het aantal bruto calls van de dialer, maar naar het aantal netto calls (Live calls). Met deze veel striktere definitie, die in de Verenigde Staten en Engeland al jaren wordt gehanteerd, worden dialers die te veel gesprekken per tijdseenheid opzetten tegen gegaan.

More great articles

Nog steeds wordt bel-me-niet en recht-van-verzet niet door iedereen aangeboden

Op 12 januari was ik (Ron) onderweg naar een klant toen mijn mobiel ging. Nummer onbekend. Ik neem op en…

Read Story

Koppel mobiele toestellen aan uw bedrijfstelefooncentrale

Als u een verkopers in dienst heeft dan weet u wat een administratie mobiele toestellen kunnen zijn. Niet alleen dat,…

Read Story

Algemeen bedrijfsinformatieveld

Hoe maak je een informatieveld waar de agent algemene bedrijfsinformatie in kan opslaan die tijdens het belproces wordt verzameld. 1.…

Read Story
Arrow-up