Zelf eenvoudig de antwoordservice aanpassen

Ron

De CallPro Antwoordservice maakt het eenvoudig om van de aangenomen gesprekken een belresultaat vast te leggen. Standaard wordt onderscheid gemaakt in ‘aangenomen’ en ‘doorverbonden’. Als uw antwoordservice meer of andere resultaten gebruikt kunnen die eenvoudig worden aangemaakt en gekoppeld.

Als voorbeeld laat deze webcast zien hoe er onderschied kan worden gemaakt in het doorverbinden naar vaste- en mobiele nummers door hiervoor twee aparte belresultaten te gebruiken.

 

Zelf snel 2 extra belresultaat codes inrichten voor de Antwoordservice

More great articles

Facebook Leads automatisch toevoegen aan CallPro bellijst

Op onze github account staat een uitgewerkt voorbeeld hoe je nieuwe leads van een Facebook Ad campagne (met instant-form) en…

Read Story

Belopdrachtstatus krijgt kleur in autoscript

In CallPro v4.30 worden extra kleur opties toegevoegd aan de belopdrachtstatus. Deze kleur instelling wordt o.a. gebruikt in het autoscript…

Read Story

CallPro upgrade aankondiging

Voor de aankomende release van CallPro, deze staat gepland voor na de zomer, worden de eisen voor de database verhoogd…

Read Story
Arrow-up