Zelf eenvoudig de antwoordservice aanpassen

Ron

De CallPro Antwoordservice maakt het eenvoudig om van de aangenomen gesprekken een belresultaat vast te leggen. Standaard wordt onderscheid gemaakt in ‘aangenomen’ en ‘doorverbonden’. Als uw antwoordservice meer of andere resultaten gebruikt kunnen die eenvoudig worden aangemaakt en gekoppeld.

Als voorbeeld laat deze webcast zien hoe er onderschied kan worden gemaakt in het doorverbinden naar vaste- en mobiele nummers door hiervoor twee aparte belresultaten te gebruiken.

 

Zelf snel 2 extra belresultaat codes inrichten voor de Antwoordservice

More great articles

Best een leuk apparaat van Plantronics

Plantronics heeft een interessant SIP toestel op de markt gebracht. Met de IP40 wordt een IP hardphone geleverd met een…

Read Story

html opmaak in icalendar bestanden voor CallPro afspraakbevestigingen

Het bevestigen van in CallPro gemaakte bezoekafspraken wordt veel gebruikt. Als de afspraakbevestiging per email naar de buitendienst medewerker wordt…

Read Story

CallPro Integratie API

Tijdens de zomer wordt hard gewerkt aan een API voor CallPro. Met deze API is CallPro eenvoudig te koppelen aan…

Read Story
Arrow-up