Predictive dialer abandoned call compliance

Johan

Interessant stuk over predictive dialers van Patrick Jordens in het CCM jaarboek 2015. Met name de sectie over overschrijding van de norm.

Wij vinden dat een predictive dialer helemaal geen “knoppen” hoeft te hebben die een supervisor kan instellen. De enige instelling is het toegestane abandoned call percentage. De dialer werkt vervolgens binnen die compliance instelling om de beste performance te leveren. Dat is de beste beveiliging tegen compliance problemen.

Ook het meegeven van het nummer (calling line identification) wordt door ons actief aangeraden om het bereik te verhogen en zelfs inkomend verkeer te genereren dat middels call blending in de lopende outbound campagnes kan worden opgepakt.

 

More great articles

Maak belscripts visueel aantrekkelijker met Bootstrap

Bootstrap is een van de meest gebruikte html, css en javascript framewerken voor het bouwen van responsive websites. Aangezien de…

Read Story

Calway biedt call centers SIP zonder starttarief voor gesprekken

Kabelaar Caiway, niet te verwarren met ons (Calway) is op dit moment in het nieuws dat ze de tarieven op…

Read Story

Predictive dialing voor B2B campagnes

  Bij B2B campagnes is het bereik meestal hoger dan bij B2C omdat bijna altijd de telefoon beantwoord wordt. Toch…

Read Story
Arrow-up