Wachtrij monitoring in CallPro

Johan

Wachtrij-0Controle over het aantal wachtenden is van groot belang voor uw antwoordservice. De afspraken die u maakt met uw klanten moeten strikt worden nageleefd.

Met CallPro en Asterisk heeft u direct inzicht in het aantal gesprekken dat in de wacht staat en hoe lang. Samen met onze Belvloer monitor ziet u direct of de capaciteit op de belvloer toerijkend is, of dat u extra belplekken moet bijschakelen.

More great articles

CallPro v4.0 upgrade vereist voor klanten met reistijdberekening

Calway biedt klanten altijd de optie om beschikbare updates en upgrades wel of niet te installeren. Voor gebruikers van de…

Read Story

Nieuwe youtube video bel-me-niet functionaliteit

In deze video wordt uitgelegd hoe je met CallPro voor campagnes (bellijsten) die gebruik maken van bel-me-niet na 4 weken…

Read Story

Webcam monitoring via CallProPortal

Om op afstand een goed beeld te krijgen van de drukte in het call center, en ter ondersteuning van de…

Read Story
Arrow-up