Geen gepuzzel met de CallPro Antwoordservice module

Ron

geen-gepuzzel-15-02De CallPro Antwoordservice module biedt een complete oplossing voor uw inbound berichtendienst met:

  • Inrichten van een nieuwe klant in 5 minuten
  • Vastlegging van binnenkomende gesprekken per klant en contactpersoon
  • Automatische berichten notificatie via email of sms
  • Inzicht in de drukte verdeeld over de dag
  • Dagelijkse en maandelijkse berichten rapportages
  • Toegang tot een overzichtelijke webportaal voor uw klanten

Ga naar de Antwoordservice pagina voor meer informatie.

More great articles

Nieuwe youtube video bel-me-niet functionaliteit

In deze video wordt uitgelegd hoe je met CallPro voor campagnes (bellijsten) die gebruik maken van bel-me-niet na 4 weken…

Read Story

CallPro ook geschikt voor grote callcenters

Calway richt zich met de nieuwe CallPro Enterprise versie op callcenters vanaf 75 seats. In deze versie zijn enkele essentiele…

Read Story

Conversie per beller

In CallPro kunnen op zeer eenvoudige wijze overzichten worden gemaakt van de belresultaten. Als voorbeeld "conversie per beller". Vanuit de…

Read Story
Arrow-up