Zelf eenvoudig de antwoordservice aanpassen

Ron

De CallPro Antwoordservice maakt het eenvoudig om van de aangenomen gesprekken een belresultaat vast te leggen. Standaard wordt onderscheid gemaakt in ‘aangenomen’ en ‘doorverbonden’. Als uw antwoordservice meer of andere resultaten gebruikt kunnen die eenvoudig worden aangemaakt en gekoppeld.

Als voorbeeld laat deze webcast zien hoe er onderschied kan worden gemaakt in het doorverbinden naar vaste- en mobiele nummers door hiervoor twee aparte belresultaten te gebruiken.

 

Zelf snel 2 extra belresultaat codes inrichten voor de Antwoordservice

More great articles

Automatische enquête na het bezoek van de adviseur

Gebruik enquêtes om het bezoek van uw buitendienst te meten. Door het inrichten van een fulfilment proces dat van elke bezochte…

Read Story

Opgelost: CallPro eigenschappen schermen openen ineens heel traag

Begin deze week merkte ik op mijn computer dat CallPro bij het openen van eigenschappen schermen in de Resource Explorer…

Read Story

Gespreksopnames delen via Azure Storage Explorer

Naar aanleiding van vragen over onze vorige video die azure storage accounts en file shares behandelde voor het beschikbaar stellen…

Read Story
Arrow-up