Belpogingen begrenzing op basis van conversie

Johan

CallPro registreert van elk gesprek een belpoging. Deze belpogingen hebben volgnummers, en op deze volgnummers zijn begrenzingen in te stellen. Met deze informatie is goed na te gaan wat het kost en welke conversie verloren gaat als een belpogingbegrenzing wordt ingesteld.
Het is belangrijk om naar een grote periode te kijken, minimaal 1 maand en dan de belpogingen af te beelden per belpoging volgnummer en dan per status. We geven het aantal, en de beltijd die hieraan is besteed weer.
Belhistorie - belpogingen conversie analyse

Stel op de 22e belpoging zien we de laatste conversie. Als we de vanaf de 20e belpoging niet meer verder zouden bellen dan zouden we in dit voorbeeld 1 score kwijt raken en 39 gesprekken en 26 minuten minder beltijd  besteden.

Nu wordt ook duidelijke waarom een grote rapportage periode moet worden  gekozen, en niet zoals in het voorbeeld 1 dag(!)

 

More great articles

De natte handtekening in het belproces

Sinds 13 juni 2014 is de natte handtekening een vereiste in veel gevallen bij telefonische verkoop. bedrijven die producten of…

Read Story

Agenda synchronisatie met Exchange Server 2010

Met CallPro CalendarSync voor Exchange Server wordt de CallPro agenda gesynchroniseerd met een Exchange agenda. Hiervoor moet in CallPro bij…

Read Story

Een eigen telefooncentrale in de cloud

Staat u op het punt om een nieuwe telefooncentrale aan te schaffen, of is het tijd om oude windows server…

Read Story
Arrow-up