Belpogingen begrenzing op basis van conversie

Johan

CallPro registreert van elk gesprek een belpoging. Deze belpogingen hebben volgnummers, en op deze volgnummers zijn begrenzingen in te stellen. Met deze informatie is goed na te gaan wat het kost en welke conversie verloren gaat als een belpogingbegrenzing wordt ingesteld.
Het is belangrijk om naar een grote periode te kijken, minimaal 1 maand en dan de belpogingen af te beelden per belpoging volgnummer en dan per status. We geven het aantal, en de beltijd die hieraan is besteed weer.
Belhistorie - belpogingen conversie analyse

Stel op de 22e belpoging zien we de laatste conversie. Als we de vanaf de 20e belpoging niet meer verder zouden bellen dan zouden we in dit voorbeeld 1 score kwijt raken en 39 gesprekken en 26 minuten minder beltijd  besteden.

Nu wordt ook duidelijke waarom een grote rapportage periode moet worden  gekozen, en niet zoals in het voorbeeld 1 dag(!)

 

More great articles

Calway biedt call centers SIP zonder starttarief voor gesprekken

Kabelaar Caiway, niet te verwarren met ons (Calway) is op dit moment in het nieuws dat ze de tarieven op…

Read Story

Monitoring beltijd verdeling

Met CallPro heeft u inzicht in de tijd die uw agenten wachten, met klanten spreken of met nawerk bezig zijn.…

Read Story

CallPro upgrade aankondiging

Voor de aankomende release van CallPro, deze staat gepland voor na de zomer, worden de eisen voor de database verhoogd…

Read Story
Arrow-up