Witte schermen probleem in het belscript

Johan

Een Application hang (witte schermen probleem) in de scriptmodule kan optreden in Windows 7 / Windows Server 2008 omgevingen wanneer er tijdens het verwerken in het ene programma wordt gewisseld naar een ander programma. Er bestaat binnen Windows een tijdslimiet waardoor deze melding optreedt na een aantal seconden. Standaard staat deze tijdslimiet op 5 seconden, echter is dit aan te passen door een registersleutel te maken waarin een grotere waarde staat. Wij hebben gemerkt dat een waarde van 20 seconden in alle situaties het probleem oplost.

Register sleutel: HKCU\Control Panel\Desktop\HungAppTimeout

Het is mogelijk dat deze sleutel nog niet aanwezig is, dan kan deze worden aangemaakt als een string waarde (REG_SZ). De waarde wordt ingevuld in milliseconden, dus 5 seconden is 5000 milliseconden.

More great articles

Visuele facelift voor CallPro

Velen zullen zeggen, “het zal ook wel eens tijd worden”, maar wij waren best gehecht aan de grafische stijl van…

Read Story

Wachtrij monitoring in CallPro

Controle over het aantal wachtenden is van groot belang voor uw antwoordservice. De afspraken die u maakt met uw klanten…

Read Story

Workshop “Hoe werkt CallPro” op 14 juli 2015

Ter gelegenheid van ons 20 jarig jubileum geven wij op Dinsdag 14 Juli a.s. bij ons op kantoor een gratis workshop…

Read Story
Arrow-up