Witte schermen probleem in het belscript

Johan

Een Application hang (witte schermen probleem) in de scriptmodule kan optreden in Windows 7 / Windows Server 2008 omgevingen wanneer er tijdens het verwerken in het ene programma wordt gewisseld naar een ander programma. Er bestaat binnen Windows een tijdslimiet waardoor deze melding optreedt na een aantal seconden. Standaard staat deze tijdslimiet op 5 seconden, echter is dit aan te passen door een registersleutel te maken waarin een grotere waarde staat. Wij hebben gemerkt dat een waarde van 20 seconden in alle situaties het probleem oplost.

Register sleutel: HKCU\Control Panel\Desktop\HungAppTimeout

Het is mogelijk dat deze sleutel nog niet aanwezig is, dan kan deze worden aangemaakt als een string waarde (REG_SZ). De waarde wordt ingevuld in milliseconden, dus 5 seconden is 5000 milliseconden.

More great articles

Gebruik Bootstrap voor Resource Explorer XSL rapportages

De CallPro XSL rapportages in de Resource Explorer maken gebruik van XML/XSL voor de weergave van de rapporten. Hierdoor is…

Read Story

Campagne informatie in het autoscript

Het CallPro autoscript biedt niet alleen de mogelijkheid om een professioneel uitziend belscript te maken zonder veel kennis over html…

Read Story

Conversie per beller

In CallPro kunnen op zeer eenvoudige wijze overzichten worden gemaakt van de belresultaten. Als voorbeeld "conversie per beller". Vanuit de…

Read Story
Arrow-up