Witte schermen probleem in het belscript

Johan

Een Application hang (witte schermen probleem) in de scriptmodule kan optreden in Windows 7 / Windows Server 2008 omgevingen wanneer er tijdens het verwerken in het ene programma wordt gewisseld naar een ander programma. Er bestaat binnen Windows een tijdslimiet waardoor deze melding optreedt na een aantal seconden. Standaard staat deze tijdslimiet op 5 seconden, echter is dit aan te passen door een registersleutel te maken waarin een grotere waarde staat. Wij hebben gemerkt dat een waarde van 20 seconden in alle situaties het probleem oplost.

Register sleutel: HKCU\Control Panel\Desktop\HungAppTimeout

Het is mogelijk dat deze sleutel nog niet aanwezig is, dan kan deze worden aangemaakt als een string waarde (REG_SZ). De waarde wordt ingevuld in milliseconden, dus 5 seconden is 5000 milliseconden.

More great articles

Gespreksopnames delen via Azure Storage Explorer

Naar aanleiding van vragen over onze vorige video die azure storage accounts en file shares behandelde voor het beschikbaar stellen…

Read Story

Nog steeds wordt bel-me-niet en recht-van-verzet niet door iedereen aangeboden

Op 12 januari was ik (Ron) onderweg naar een klant toen mijn mobiel ging. Nummer onbekend. Ik neem op en…

Read Story

Visuele facelift voor CallPro

Velen zullen zeggen, “het zal ook wel eens tijd worden”, maar wij waren best gehecht aan de grafische stijl van…

Read Story
Arrow-up