Conversie per beller

Johan

In CallPro kunnen op zeer eenvoudige wijze overzichten worden gemaakt van de belresultaten. Als voorbeeld “conversie per beller”.
Vanuit de CallPro Resource Explorer ga naar XSL Rapporten en kies “Belhistorie statistieken”. Begin een nieuwe sjabloon gebaseerd op de standaardinstellingen.

belhistorie - Standaard instellingen

Stel een periode in waarvoor het overzicht getoond moet worden.

belhistorie - periode

Stel de groepering in op Agent.

belhistorie - groepering

En maak dan kolommen de volgende kolommen aan.

belhistorie - Conversie per Beller kolommen

Draai het rapport met het volgende resultaat.

Per beller wordt het totale aantal gesprekken (live+non-Live) afgebeeld in de Bruto kolom.

Optioneel is een kolom Calls toegevoegd ter controle. Als er belresultaten zijn gebruikt die niet correct zijn geconfigureerd dan zijn de beide kolommen Calls en Bruto verschillend!

De Live kolom geeft alleen de Live gesprekken weer. Live/Bruto zou de connect-rate% afbeelden. In Positief worden alle belresultaten geteld die binnen campagnes als positief resultaat tellen. Conversie% is dan Positief/Live.

De beluren kolom laat alle tijd zien die de bellers hebben besteed over alle campagnes. Positief/u toont de factor Postief / Beluren.

Dit overzicht is vanaf blanco in 2-3 minuten aangemaakt en kan als “sjabloon” worden bewaard zodat deze de volgende keer direct kan worden gestart.

More great articles

Geen gepuzzel met de CallPro Antwoordservice module

De CallPro Antwoordservice module biedt een complete oplossing voor uw inbound berichtendienst met: Inrichten van een nieuwe klant in 5…

Read Story

Autoscript multi-column ondersteuning

Er is een nieuwe update beschikbaar voor het autoscript in CallPro v4.30 die multi-column ondersteuning toevoegt. De huidige versie van…

Read Story

Best een leuk apparaat van Plantronics

Plantronics heeft een interessant SIP toestel op de markt gebracht. Met de IP40 wordt een IP hardphone geleverd met een…

Read Story
Arrow-up