Conversie per beller

Johan

In CallPro kunnen op zeer eenvoudige wijze overzichten worden gemaakt van de belresultaten. Als voorbeeld “conversie per beller”.
Vanuit de CallPro Resource Explorer ga naar XSL Rapporten en kies “Belhistorie statistieken”. Begin een nieuwe sjabloon gebaseerd op de standaardinstellingen.

belhistorie - Standaard instellingen

Stel een periode in waarvoor het overzicht getoond moet worden.

belhistorie - periode

Stel de groepering in op Agent.

belhistorie - groepering

En maak dan kolommen de volgende kolommen aan.

belhistorie - Conversie per Beller kolommen

Draai het rapport met het volgende resultaat.

Per beller wordt het totale aantal gesprekken (live+non-Live) afgebeeld in de Bruto kolom.

Optioneel is een kolom Calls toegevoegd ter controle. Als er belresultaten zijn gebruikt die niet correct zijn geconfigureerd dan zijn de beide kolommen Calls en Bruto verschillend!

De Live kolom geeft alleen de Live gesprekken weer. Live/Bruto zou de connect-rate% afbeelden. In Positief worden alle belresultaten geteld die binnen campagnes als positief resultaat tellen. Conversie% is dan Positief/Live.

De beluren kolom laat alle tijd zien die de bellers hebben besteed over alle campagnes. Positief/u toont de factor Postief / Beluren.

Dit overzicht is vanaf blanco in 2-3 minuten aangemaakt en kan als “sjabloon” worden bewaard zodat deze de volgende keer direct kan worden gestart.

More great articles

Visuele facelift voor CallPro

Velen zullen zeggen, “het zal ook wel eens tijd worden”, maar wij waren best gehecht aan de grafische stijl van…

Read Story

Opgelost: CallPro eigenschappen schermen openen ineens heel traag

Begin deze week merkte ik op mijn computer dat CallPro bij het openen van eigenschappen schermen in de Resource Explorer…

Read Story

Exporteren met de fulfilmentmodule

Om belopdrachten met een bepaalde (eind) status terug te leveren aan de opdrachtgever heeft CallPro via de Resource Explorer export…

Read Story
Arrow-up