Zelf eenvoudig de antwoordservice aanpassen

Ron

De CallPro Antwoordservice maakt het eenvoudig om van de aangenomen gesprekken een belresultaat vast te leggen. Standaard wordt onderscheid gemaakt in ‘aangenomen’ en ‘doorverbonden’. Als uw antwoordservice meer of andere resultaten gebruikt kunnen die eenvoudig worden aangemaakt en gekoppeld.

Als voorbeeld laat deze webcast zien hoe er onderschied kan worden gemaakt in het doorverbinden naar vaste- en mobiele nummers door hiervoor twee aparte belresultaten te gebruiken.

 

Zelf snel 2 extra belresultaat codes inrichten voor de Antwoordservice

More great articles

OPTA ‘goedgekeurde’ introductietekst bel-me-niet

De OPTA is de laatste tijd actief met het uitrijken van boetes en waarschuwingen. Ook ten aanzien van de introductie…

Read Story

CallPro biedt MailChimp mailinglijst integratie

Naar aanleiding van een vraag van gebruikers over het inrichten van een MailChimp nieuwsbrief aanmeldingen die vanuit het belscript tijdens…

Read Story

CallPro koppeling met AfsprakenManager

AfsprakenManager is een marktplaats voor financiële leads en afspraken met als doelgroep alle financieel advieskantoren in Nederland. Als gebruiker van…

Read Story
Arrow-up