Preview real-time monitoring controls CallProPortal

calway

In CallPro v4.0 is CallProPortal uitgebreidt met real-time monitoring. Op elk moment inzage in de bezetting, campagne en agent scores en agendavulling. Zo is het bereik gedurende de dag goed te volgen per campagne, en voor het hele call center met de connect-rate grafiek.

connect-rate

Neem contact op met Johan Bennink en bel naar 050-7070724 voor meer informatie of een demonstratie.

More great articles

Waarom B2B Telemarketing werkt 3/3

In de afgelopen jaren is social media een steeds grotere rol gaan spelen in de marketing mix en zijn budgetten…

Read Story

OPTA ‘goedgekeurde’ introductietekst bel-me-niet

De OPTA is de laatste tijd actief met het uitrijken van boetes en waarschuwingen. Ook ten aanzien van de introductie…

Read Story

Monitoring tools in CallPro V4

Met versie 4 van CallPro heeft de Portal module veel nieuwe mogelijkheden gekregen voor een supervisor om de belvloer, campagnes…

Read Story
Arrow-up