Koppeling MS CRM en CallPro

Johan

BEND en Calway hebben een standaard integratie ontwikkeld met de Call Center software van Callpro. Op basis van een klantcasus is een standaard integratie ontwikkeld, waarbij de beide softwaresystemen naadloos geïntegreerd zijn.

De standaard marketingfuncties van MS CRM bieden uitgebreide mogelijkheden voor het starten en uitvoeren van marketingcampagnes. Een onderdeel van een marketingcampagne is de telefonische benadering van een doelgroep. De software van Callpro is specifiek ontwikkeld voor werkzaamheden van een callcenter agent, die verantwoordelijk is voor de benadering van een (potentiële) klant.

Klik op de link voor extra informatie in PDF

More great articles

Autoscript multi-column ondersteuning

Er is een nieuwe update beschikbaar voor het autoscript in CallPro v4.30 die multi-column ondersteuning toevoegt. De huidige versie van…

Read Story

CallPro v4.20 upgrade vanaf 1 juli beschikbaar

Met de succesvolle upgrade van CallPro in de productieomgeving van Contact2Value zal de nieuwe v4.20 release per 1 Juli a.s.…

Read Story

Gebruik Bootstrap voor Resource Explorer XSL rapportages

De CallPro XSL rapportages in de Resource Explorer maken gebruik van XML/XSL voor de weergave van de rapporten. Hierdoor is…

Read Story
Arrow-up