ICT dienstverleners moeten in tijden van crisis creatiever worden

Johan

Koud bellen werkt ook in ICT

Koude acquisitie. Dat is gewoon een onbekende prospect bellen en proberen ‘een voet tussen de deur’ te krijgen. Bij veel bedrijven is dat het antwoord op de krimpende economie. Niet alleen voor het aan de man brengen van spullen of eenvoudige diensten, maar ook voor het verkopen van complexe zaken als IT-projecten of -diensten zou hte werken. “Als je het goed aanpakt althans”, zegt koude-acquisitiegoeroe Victor Bonke.

Bron: Automatiseringsgids (16-01-2009)

More great articles

Predictive dialing voor B2B campagnes

  Bij B2B campagnes is het bereik meestal hoger dan bij B2C omdat bijna altijd de telefoon beantwoord wordt. Toch…

Read Story

Google Analytics voor inbound gesprekken

Om de bijdrage van inbound te meten afgezet tegen de andere kanelen die worden gebruikt in de marketing strategie hebben…

Read Story

SQL Server licenties

Ons wordt vaak gevraagd welke licenties nodig zijn voor het gebruik van CallPro. In principe zijn de meeste licenties al…

Read Story
Arrow-up