ICT dienstverleners moeten in tijden van crisis creatiever worden

Johan

Koud bellen werkt ook in ICT

Koude acquisitie. Dat is gewoon een onbekende prospect bellen en proberen ‘een voet tussen de deur’ te krijgen. Bij veel bedrijven is dat het antwoord op de krimpende economie. Niet alleen voor het aan de man brengen van spullen of eenvoudige diensten, maar ook voor het verkopen van complexe zaken als IT-projecten of -diensten zou hte werken. “Als je het goed aanpakt althans”, zegt koude-acquisitiegoeroe Victor Bonke.

Bron: Automatiseringsgids (16-01-2009)

More great articles

Een eigen telefooncentrale in de cloud

Staat u op het punt om een nieuwe telefooncentrale aan te schaffen, of is het tijd om oude windows server…

Read Story

Nieuwe quickdisconnect aansluiting Accutone headsets

Sinds kort leveren wij de nieuwe WB610 Accutone stereo headset als vervanger van het TB610 model. Deze nieuwe WB610 heeft…

Read Story

CallPro integratie met Office 365 Flow voor het opslaan van gegevens in Excel

Met Office 365 Flow worden workflows gemaakt die kunnne worden opgeroepen vanuit het belscript in CallPro. Als voorbeeld van een…

Read Story
Arrow-up