Cumulatief notitieveld ten behoeve van de export

Johan

CallPro slaat per belpoging een aparte notitie op. In het belscript raden wij aan om voor elke belpoging een nieuw blanco notitieveld te gebruiken. Soms wil de klant echter bij de export van belresultaten de notities van alle belpogingen in het exportbestand ontvangen. Dit is niet mogelijk met de export module en het standaard notitieveld van CallPro.

Om toch aan deze wens van de klant tegemoet te kunnen komen moet een extra scriptveld “notitie” worden gemaakt van type “memo”. Telkens als wordt afgecodeert in CallPro wordt met enkele regels javascript code de inhoud van het CallPro notitieveld toegevoegd aan dit eigen notitieveld.

var entrynote = getFieldValue("script_sys_entrynote");
var notitie = getFieldValue("script_notitie");
setFieldValue("script_notitie", entrynote + "\n" + notitie);

Op deze manier kan ook extra informatie automatisch of opmaak worden toegevoegd zoals de naam van de agent, en de huidige datumtijd.

var d = new Date();
var Datum = d.toLocaleDateString();
var Tijd = d.toLocaleTimeString();
var Agent = getCachedValue("AgentName");
setFieldValue("script_notitie", Datum + " " + Tijd + "-" + Agent + ":" + entrynote + "\n" + notitie);

Het resultaat van dit alles is dat een onzichtbaar veld notitie bij elke afcodering wordt aangevuld met de entrynote die door de agent is ingevuld. Bij de export van belresultaten wordt nu niet het systeemveld sys_entrynote maar ons eigen “notitie” scriptveld gebruikt.

More great articles

Exporteren met de fulfilmentmodule

Om belopdrachten met een bepaalde (eind) status terug te leveren aan de opdrachtgever heeft CallPro via de Resource Explorer export…

Read Story

SMS berichten versturen

Met de CallPro fulfilment services kunnen SMS berichten worden verstuurd. Voor gebruikers die bellen via onze SpeakUp SIP trunk is dit…

Read Story

Een eigen telefooncentrale in de cloud

Staat u op het punt om een nieuwe telefooncentrale aan te schaffen, of is het tijd om oude windows server…

Read Story
Arrow-up