Webcam monitoring via CallProPortal

Johan

kantoorOm op afstand een goed beeld te krijgen van de drukte in het call center, en ter ondersteuning van de cijfermatige belresultaten kunnen camera’s een waardevolle tool zijn.

 

Herkenbare situaties als “waarom zijn de belresultaten altijd lager links achterin de hoek” en “waarom hebben Helen en Germaine altijd een lagere score als ze naast elkaar zitten”.

 

Maar ook gewoon inzage in de bezetting, of heen en weer lopen tijdens de shift kunnen beter in beeld gebracht worden met camera toezicht.

 

Voordat camera’s worden geplaatst dient te worden nagegaan of het plaatsen van camera’s voldoent aan de wet- en regelgeving voor cameratoezicht op de werkvloer.

More great articles

Importeren van Excel .xlsx bestanden

Voor CallPro gebruikers die de 64-bits versie van Office 2013 hebben geinstalleerd kan het zijn dat het niet mogelijk is om .xlsx…

Read Story

Monitoring tools in CallPro V4

Met versie 4 van CallPro heeft de Portal module veel nieuwe mogelijkheden gekregen voor een supervisor om de belvloer, campagnes…

Read Story

Koppel mobiele toestellen aan uw bedrijfstelefooncentrale

Als u een verkopers in dienst heeft dan weet u wat een administratie mobiele toestellen kunnen zijn. Niet alleen dat,…

Read Story
Arrow-up